Śledź nas na:     

Marka:
Cena: 60 000 zł - 130 000 zł

Tym razem chcielibyśmy się podzielić wrażeniami z tygodniowego testu modelu Tivoli marki SsangYong. Zanim jednak wyciągniemy smaczki oraz najważniejsze fakty , zacznijmy od początku i przedstawmy naszego dzisiejszego bohatera.
Cena: 134 900 zł - 211 300 zł

Koreański SUV czyli SsangYong Rexton. Luksusowy i przystępnej cenie ? Zobaczcie sami…
Cena: 59.990 PLN - 131.578 PLN

Z pewnością większość z Was miała już styczność z SUV-em, a jeżeli nie to na pewno wiele o nich słyszeliście. SUV-y stają się coraz bardziej popularne na naszym europejskim rynku, dlaczego są tak lubiane? Dają nam poczucie bezpieczeństwa, komfort, łatwo się do nich wsiada i mamy bardziej przejrzysty widok na drogę.

  Koreańska marka nie szczyci się wielką popularnością w Polsce, więc potężny SUV tej marki nieczęsto gości na naszych ulicach. Chcąc przybliżyć Wam odświeżonego Rextona W, nasza redakcja zdecydowała się na test tego olbrzyma.  

  W bardzo ostatnimi czasy popularnym segmencie SUV pojawił się właśnie nowy gracz. Jest przestronny, komfortowy, a przede wszystkim najtańszy wśród bezpośrednich konkurentów. SsangYong Tivoli, bo o nim mowa, jest najmniejszym modelem tej południowokoreańskiej marki.  

  Rzadko spotykane auto na ulicy nazwiemy okazem. Zazwyczaj takie miano zyskują samochody, które są albo bardzo stare, ale za to utrzymane w nieziemsko dobrym stanie, albo samochody bardzo nowe, budzące podziw i pozostawiające za sobą bardzo nisko opuszczone szczęki u przechodniów i kierowców. Takiego przydomku nie otrzyma raczej samochód, który nie pozostanie w naszej pamięci na długo. No chyba, że robimy konkurs na wybitnie brzydkie auto. Ale to też tylko na chwilę. Z pewnością okazem nie jest SsangYong, który od początku budził kontrowersje swoim wyglądem. Identycznie jest teraz. Jaki model? Zapraszam dalej.  

Koreański Ssangyong nigdy nie miał w łatwego życia. Jego długa historia (rok powstania: 1954) obfituje we wzloty i upadki, mniej lub bardziej udane alianse, a nawet otarcia się o bankructwo. Z jednej strony możemy w niej znaleźć produkowanie terenowych Jeep'ów na zlecenie US Army czy modeli w dużej mierze opartych na konstrukcjach firmy Mercedes-Benz i podzespołach pochodzących z zachodnioeuropejskich firm. Z drugiej - nietrafioną współpracę z upadającym Daewoo, regularne bitwy pracowników fabryki z policją oraz zakończoną sądową ochroną przed wierzycielami kooperację z chińskim koncernem motoryzacyjnym Shanghai. Od 2009 roku marka należy do indyjskiej spółki Mahindra.

Po kilku latach przerwy koreańska firma SsangYong powraca na rynek europejski. Tym razem z naprawdę dobrym jakościowo i ładnym stylistycznie modelem Korando. Czy model ten odniesie sukces? Czas pokaże, choć osobiście zachęcam wszystkich do bliższego poznania tego auta.

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej