Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

Oto pierwsze oficjalne zdjęcie, które prezentują ostateczną wersję modelu Volkswagen up w bardziej praktycznej wersji pięciodrzwiowej. To oznacza, że już niedługo powinnyśmy poznać też bliższe szczegóły dotyczące siostrzanych modeli Skoda oraz SEAT. Pięciodrzwiowy up! z ESP będzie kosztował w Polsce od 32 350 zł.

Volkswagen zakłada, że ponad połowa klientów up! w przyszłości zdecyduje się na wariant pięciodrzwiowy. Będzie on miał identyczne silniki (44 kW / 60 KM i 55 kW / 75 KM), wersje wyposażenia (take up!, move up!, high up!, black up!, white up!) i wymiary, jak auto trzydrzwiowe.

Pięciodrzwiowy up! z ESP będzie kosztował 32 350 zł, zatem będzie droższy od trzydrzwiowego tylko o 1 060 zł.

Pięcioro drzwi zmienia sylwetkę up! W trzydrzwiowym dolna krawędź okien wznosi się w okolicy słupków C, natomiast w pięciodrzwiowym tworzy prostą linię. Dzięki temu nowy wariant karoserii ma charakterystyczny wygląd.

W oczy rzuca się od razu tylna klapa ze szklaną powierzchnią zewnętrzną. Bagażnik o pojemności 251 litrów, po złożeniu oparcia tylnej kanapy można powiększyć do 951 litrów.

Tylne drzwi otwierają się szeroko i umożliwiają wygodne wsiadanie. Biorąc pod uwagę wielkość samochodu, pięciodrzwiowy up! oferuje zaskakująco dużo miejsca we wnętrzu, podobnie jak jego trzydrzwiowy brat.

Z tyłu odległość między siedziskiem a podsufitką wynosi 947 mm, z przodu - 993 mm. Odległość między oparciem tylnej kanapy a oparciem przednich foteli to aż 789 mm.

Nowoczesne systemy dla większego bezpieczeństwa i komfortu Volkswagen oferuje dla trzy- i pięciodrzwiowego up! takie samo wyposażenie seryjne oraz elementy wyposażenia dodatkowego. Standardowo up! wyposażony jest m.in. w ESP, 4 poduszki powietrzne, światła do jazdy w dzień i wspomaganie kierownicy.

Wśród opcji warto zwrócić uwagę na funkcję awaryjnego hamowania w mieście. Volkswagen up! jest pierwszym samochodem w swojej klasie, który dzięki temu systemowi jest w stanie samodzielnie zahamować przy prędkości między 5 km/h a 30 km/h.

Na życzenie dostępny jest także maps+more. To przenośny system nawigacji i infotainment z ekranem dotykowym. Obejmuje on funkcje nawigacji, zestawu głośnomówiącego, odtwarzacz multimedialny i różnego rodzaju informacje związane z samochodem. Ponadto maps+more można dostosować do własnych potrzeb wgrywając dodatkowe aplikacje.

W ofercie jest także pakiet Cool&sound w cenie 2 190 zł, który zawiera klimatyzację oraz radio RCD215 z odtwarzaczem CD i plików MP3.

Źródło: Volkswagen

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej