Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

W ubiegłym tygodniu w Siedlcach na ulicy Brzeskiej 181A miało miejsce uroczyste otwarcie kolejnej inwestycji firmy motoryzacyjnej Carsed, będącej spółką Panów: Jerzy Chełstowski, Krzysztof Lipiński i Tadeusz Rybałtowski.

Po 14 latach współpracy z Skoda Auto Polska i otwarciu trzech salonów tej marki w Siedlcach, Białej Podlaskiej i Mińsku Mazowieckim, przyszła pora na markę Volkswagen. Na uroczystość otwarcia salonu Volskwagena zaproszono licznych gości, między innymi II Wiceprezydenta Miasta Siedlce, przedstawiciela z firmy Kulczyk Tradex, głównego importera marki Volkswagen w Polsce oraz księdza kanonika Janusza Wolskiego. Po uroczystym przecięciu wstęgi przez trójkę wspólników firmy Carsed oraz przedstawicieli władz miasta Siedlec i firmy Kulczyk Tradex, salon został poświęcony przez księdza kanonika.
Jest to pierwszy nie tylko w Polsce, ale i w Europie, salon Volkswagena wybudowany w nowej modularnej architekturze. Całkowita powierzchnia salonu wynosi aż 3000 metrów kwadratowych, z czego 500 metrów jest to powierzchnia wystawowa na której istnieje możliwość wystawienia nawet do 20 samochodów. Pozostałą powierzchnię zajmują między innymi: serwis, lakiernia samochodowa i biura.
Całą imprezę prowadził znany z telewizyjnych program prezenter Krzysztof Ibisz, zaś w wieczornej części artystycznej wystąpił znany aktor Marian Opania.

"Modularna koncepcja budowy salonu to coś zdecydowanie więcej niż klasyczny projekt architektoniczny. Biorąc pod uwagę szeroki zakres potrzeb, oferuje wiele kombinacji indywidualnych elementów, pozwala na aranżację salonu niezależnie od kontynentu, kraju czy wielkości gruntu. Pozwala na dowolne rozmieszczenie wybranych paneli wewnątrz, w zależności od potrzeb dilera zapewnia dużą elastyczność i możliwość nowej aranżacji salonu w przypadku zmiany sytuacji rynkowej lub dużych akcji marketingowych.
Nowe salony wyróżniają się białą ramą budynku, okalającą szklaną fasadę. Ich forma jest przejrzysta i prosta, taka jak image marki. Całość zapewnia identyfikację nawet z dużej odległości i w łatwy sposób odróżnia salon Volkswagena od konkurencji. Wnętrze dzięki modularnej budowie, zapewnia więcej miejsca na ekspozycję samochodów, ponadto powierzchnia wystawowa, punkty przyjęcia do serwisu oraz sprzedaży oryginalnych części i akcesoriów są ze sobą lepiej powiązane. Nowoczesny design i eleganckie elementy wyposażenia tworzą wnętrze zachęcające klientów do dokładnego zapoznania się z ofertą dilera."









Tekst i foto: Artur Ławnik
Źródło tekstu w cudzysłowie - Volkswagen
Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej