Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

Po ubiegłorocznej premierze Golfa VI, czas przyszedł na jego odmianę w wersji ''Plus".

Pod względem wizualnym nowy Plus nawiązuje do wprowadzonej niedawno szóstej generacji klasycznego Golfa. Widać to przede wszystkim w przedniej partii nadwozia. Nową formę otrzymał także tylny zderzak i relingi dachowe. Obręcze kół ze stali lub stopu metali lekkich o różnych rozmiarach uzupełniają pakiet zewnętrznych zmian. We wnętrzu zmieniły się takie elementy, jak materiały tapicerki, zegary, kierownice oraz panel sterowania automatyczną klimatyzacją (Climatronic).

Pod względem technicznym nowy Golf Plus będzie dysponował rozwiązaniami, które wprowadzono po raz pierwszy do tego segmentu Volkswagenów wraz z Golfem VI. Należą do nich nowe, oszczędne i bardzo ciche silniki wysokoprężne z turbodoładowaniem i wtryskiem Common Rail o mocy od 66 kW/90 KM do 103 kW/140 KM, dzięki którym udało się obniżyć średnie zużycie paliwa nawet o 0,8 litra na 100 kilometrów.

Podobnie jak w Golfie VI, także w nowym Golfie Plus zastąpiono tradycyjną automatyczną skrzynię biegów oszczędną i dynamiczną 6- i 7- biegową przekładnią dwusprzęgłową DSG. Nowością w Golfie Plus będą ponadto dostępne na życzenie: aktywny tempomat (ACC), wspomaganie parkowania Park Assist oraz kamera cofania.Zmiany wprowadzono także do standardu wyposażenia Trendline, Comfortline i Highline.

Wygląd opierający się na nowym stylistycznym DNA Volkswagena

Golf od zawsze miał niepowtarzalną i czytelną stylistykę. Dotyczy to nie tylko klasycznej wersji hatchback, lecz również GTI, Varianta i Plusa. Wraz z wprowadzeniem szóstej generacji Golfa seria ta stała się ikoną ponadczasowej stylistyki. Jej podstawę stanowi nowe stylistyczne DNA Volkswagena. Najważniejsze elementy stworzonego przez zespół Waltera de Silvy "języka designu" charakteryzują teraz także nowego Golfa Plus.

Nowa partia przednia nadwozia

Najbardziej zauważalnym elementem jest poziomy pas wlotu powietrza między reflektorami. Pas ten składa się z dwóch czarnych, błyszczących poprzeczek z logo VW w centralnym punkcie. W wersji Highline są one na górze zaznaczone wąskim chromowanym paskiem. Jedno jest pewne: nowy design przodu i mocniej zaznaczone reflektory sprawiają, że Golf Plus wygląda zdecydowanie bardziej dynamicznie.

Zmodyfikowany tył

Styliści nadali nową formę również tylnemu zderzakowi. Cały element pokryty jest lakierem w kolorze nadwozia, tylko na dole, w środkowej części umieszczono czarny, błyszczący detal podkreślający dynamiczny wygląd. Tylne diodowe światła mają nowy, ciemnoczerwony kolor

Źródło: Volkswagen

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej