Śledź nas na:     

Marka:
Wróć
Prestiżowy tytuł najbardziej męskiego samochodu w plebiscycie „Męska rzecz 2008” zdobył Volkswagen Scirocco. Do konkursu zorganizowanego przez TVN Turbo zostały zgłoszone 144 produkty uszeregowane w 4 kategoriach. ''Bo męska rzecz być daleko, a kobieca wiernie czekać - jak śpiewała onegdaj Alicja Majewska w przypadku Scirocco się nie sprawdza. Męska rzecz być blisko, jak najbliżej - a kobieca tym bardziej. Czego Państwu serdecznie życzę. Zapraszam do świata Volkswagena.'' - powiedział dr Jerzy Krężlewski, dyrektor Marketingu i PR marki Volkswagen, podczas wczorajszej ceremonii wręczenia statuetek. ''Wyróżnienie to jest ukoronowaniem sukcesów sportowych jakie odniósł Scirocco jeszcze przed rynkową premierą oraz bardzo dobrych wyników sprzedaży zarówno w Polsce jak i w Europie. Wybranie Scirocco najbardziej męskim samochodem 2008 roku jest dowodem na to, że Volkswagen obrał dobrą drogę podczas projektowania i tworzenia tego samochodu.'' - dodał J. Krężlewski.
Do plebiscytu ''Męska Rzecz 2008'' przyjęto 144 zgłoszenia. Zostały one podzielone na 5 kategorii: samochód, hobby i sport, na co dzień, gadżety i elektronika oraz kobieta TVN Turbo. W pierwszym etapie konkursu, po dwudniowych obradach i testach, jury wyłoniło finalistów w każdej z grup. W drugim etapie, przez ponad 5 tygodni, telewidzowie oddawali swoje głosy na produkty, które ich zdaniem spełniają oczekiwania mężczyzn i są najbardziej przez nich pożądane.
Volkswagen Scirocco został zaprezentowany po raz pierwszy w 1974 roku i już dawno zyskał miano auta kultowego. Zaprojektowany przez Georgio Giugiaro był przystępnym, przystosowanym do codziennego użytku, a dzięki napędowi na przednią oś - bezpiecznym samochodem sportowym na każdy dzień roku. Do tej właśnie tradycji nawiązuje nowe Scirocco. Wprowadzony do sprzedaży w minionym roku, wciąż wzbudza ogromne zainteresowanie. Oferuje przyjemność z jazdy, atrakcyjny design, supernowoczesne technologie, jak na przykład adaptacyjną regulację zawieszenia (DCC) czy siedmiobiegową przekładnię DSG oraz maksymalne bezpieczeństwo i typową dla każdego Volkswagena przydatność w życiu codziennym. To właśnie te cechy zyskały uznanie jurorów oraz widzów TVN Turbo i zdecydowały o zwycięstwie Scirocco w plebiscycie ''Męska Rzecz 2008''.

Źródło: VW
Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej