21 lutego 2008 r. na warszawskiej Agrykoli przedstawiciele firm Athlon Car Lease Polska i Kulczyk Tradex przekazali Leo Beenhakkerowi kluczyki do nowego Volkswagena Touarega.
Piłka nożna jest od kilkudziesięciu lat najpopularniejszym sportem w Polsce. Niemalże wszyscy są wpatrzeni w sukcesy jakie ostatnio odnosi drużyna narodowa na stadionach w kraju i zagranicą. Kiedy w lipcu 2006 r. Leo Beenhakker został siódmym w historii zagranicznym selekcjonerem polskiej drużyny narodowej postawił przed sobą trudne zadania, m.in. awans drużyny do finałów Mistrzostw Europy 2008. Prawie nikt nie wierzył, że może odnieść sukces. Po kilkunastu miesiącach pracy Holendra okazało się, że polska drużyna zajęła pierwsze miejsce w grupie eliminacyjnej, wyprzedzając takich przeciwników jak Portugalia, Serbia, Finlandia i zapewniła sobie po raz pierwszy w historii awans do mistrzostw Europy. Leo Beenhakker został wybrany przez czytelników ''Wprost&'' człowiekiem roku 2007, a kilkanaście dni później odznaczony w Pałacu Prezydenckim Krzyżem Oficerskim Orderu Odrodzenia Polski.
Tym bardziej z ogromną przyjemnością 21 lutego 2008 r. na warszawskiej Agrykoli przedstawiciele firm Athlon Car Lease Polska (Eric van Vliet - Prezes Zarządu, Artur Sudenis - Dyr. Handlowy) i Kulczyk Tradex (Tomasz Tonder - Volkswagen PR Manager) przekazali Leo Beenhakkerowi kluczyki do nowego VW Touarega. Athlon Car Lease jest holenderską firmą oferującą leasing operacyjny w 7 krajach europejskich m.in. w Polsce. Przekazanie samochodu selekcjonerowi polskiej kadry przez obydwie firmy jest docenieniem trudu najpopularniejszego ''polskiego'' Holendra włożonego w pracę z drużyną narodową. Trener postawił na sprawdzone rozwiązania Athlon Car Lease oraz najwyższą jakość wybierając, spośród kilkunastu proponowanych samochodów, VW Touarega. W Touaregu docenił przede wszystkim komfort podróżowania, możliwości terenowe, stylistykę nadwozia oraz wiele niepowtarzalnych rozwiązań technicznych.
Samochód Leo Beenhakkera wyposażony jest w silnik benzynowy 4.2 FSI V8 o mocy 350 KM, automatyczną skrzynię biegów Tiptronic oraz pneumatyczne zawieszenie. Daje ono możliwość wyboru sportowej lub komfortowej charakterystyki jazdy, gwarantując niespotykany dotychczas w samochodach terenowych poziom wygody.
Źródło: VW