Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

Celem akcji „Wyprzedzamy nowotwór” jest popularyzacja badań profilaktycznych w kierunku nowotworów u dzieci. Toyota dołączyła do akcji jako partner i zaangażowała się w propagowanie wiedzy o zapobieganiu tym groźnym chorobom. Sportowy Yaris GRMN w specjalnym oklejeniu nawiązującym do akcji wystąpił jako „zerówka” podczas Rajdu Rzeszowskiego.

Akcja „Wyprzedzamy nowotwór” jest poświęcona popularyzacji diagnostyki nowotworów u dzieci. Większa świadomość pediatrów i rodziców pozwoli poprawić wykrywalność nowotworów na wczesnym etapie, co przełoży się na większą skuteczność leczenia. Kampania została zorganizowana przez Fundację Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową (Fundacja.net), Automobilklub Rzeszowski oraz partnerów – gazetę Fakt i Toyota Motor Poland. W ramach akcji Toyota przygotowała specjalnie oklejonego Yarisa GRMN, który wziął udział w tegorocznym Rajdzie Rzeszowskim w roli samochodu otwierającego, czyli tzw. „zerówki”.

Toyota Yaris GRMN to 212-konny hot hatch w limitowanej serii, wyposażony w benzynowy silnik 1.8 Dual VVT-i z kompresorem. Specjalnie oklejony egzemplarz promujący akcję „Wyprzedzamy nowotwór” wystąpił podczas szóstej, przedostatniej rundy serii Motul HRSMP rozegranej w ramach Rajdu Rzeszowskiego. Auto poprowadził Wojciech Sroczyński, dziennikarz motoryzacyjny z licencją rajdową PZM, zaś jego pilotką była Ewa Litwińczuk, doświadczona zawodniczka związana z Toyotą Białystok, startująca m.in. w rajdach szutrowych PZM. Naklejki symbolizujące walkę z nowotworami u dzieci znalazły się także na historycznych samochodach rajdowych startujących w Motul HRSMP.

 „Jesteśmy dumni, że mogliśmy się włączyć w akcję szerzenia świadomości o potrzebie badań profilaktycznych w kierunku nowotworów u dzieci. Wczesne wykrycie choroby znacznie zwiększa szansę całkowitego wyleczenia – stąd nazwa akcji „Wyprzedzamy nowotwór”. Toyota Motor Poland chętnie włącza się w działania charytatywne na rzecz dzieci. Już od 13 lat pierwszego czerwca ukazuje się specjalne wydanie Gazety Wyborczej z okładką przygotowaną przez Toyotę. Dochód z tej akcji jest przekazywany organizacjom pomagającym dzieciom zmagającym się z chorobami bądź z niepełnosprawnością. W kwietniu tego roku Toyota wsparła akcję „I Love Radio”, przekazując 20 tys. zł na Stowarzyszenie Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie. Z kolei dwa lata temu mieliśmy przyjemność zorganizować wspólnie z Fundacją ORLEN Dar Serca motoryzacyjny piknik z okazji Dnia Dziecka dla wychowanków rodzinnych domów dziecka oraz podopiecznych Ośrodka Opieki nad Ociemniałymi w Laskach. Gospodarzem imprezy był mistrz driftingu, Kuba Przygoński” – powiedział Robert Mularczyk, dyrektor PR Toyota Motor Poland.

Działająca od 27 lat Fundacja Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową prowadzi w Warszawie centrum terapeutyczne oraz ośrodek dla rodzin dzieci przyjeżdżających na terapię z innych miejscowości. Celem fundacji było stworzenie miejsca, w którym rodziny dzieci chorych na nowotwory mogą prowadzić normalne życie pomimo długotrwałego przebywania z dala od domu. Więcej informacji na temat działalności fundacji jest dostępnych na stronie www.fundacja.net.

Źródło: Toyota

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy


Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

 

Pod koniec lutego polski oddział japońskiej marki Mitsubishi obchodził 20-lecie istnienia w naszym kraju. Z tej okazji przedstawiono dwoje nowych ambasadorów swojej marki. Pierwszym została Anna Cieślak, która zasiadła za kierownicą modelu ASX. Brzydszą płeć reprezentuje natomiast Maciej Stuhr, który użytkować będzie najnowszy model Outlandera w odmianie PHEV. I właśnie najnowsza, trzecia generacja tego modelu gościła w styczniu w naszej redakcji. Co prawda w zwykłej odmianie benzynowej, ale moim zdaniem równie interesującej, co hybryda. Zapraszam do lektury.

 

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej

Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej