Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

Celem akcji „Wyprzedzamy nowotwór” jest popularyzacja badań profilaktycznych w kierunku nowotworów u dzieci. Toyota dołączyła do akcji jako partner i zaangażowała się w propagowanie wiedzy o zapobieganiu tym groźnym chorobom. Sportowy Yaris GRMN w specjalnym oklejeniu nawiązującym do akcji wystąpił jako „zerówka” podczas Rajdu Rzeszowskiego.

Akcja „Wyprzedzamy nowotwór” jest poświęcona popularyzacji diagnostyki nowotworów u dzieci. Większa świadomość pediatrów i rodziców pozwoli poprawić wykrywalność nowotworów na wczesnym etapie, co przełoży się na większą skuteczność leczenia. Kampania została zorganizowana przez Fundację Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową (Fundacja.net), Automobilklub Rzeszowski oraz partnerów – gazetę Fakt i Toyota Motor Poland. W ramach akcji Toyota przygotowała specjalnie oklejonego Yarisa GRMN, który wziął udział w tegorocznym Rajdzie Rzeszowskim w roli samochodu otwierającego, czyli tzw. „zerówki”.

Toyota Yaris GRMN to 212-konny hot hatch w limitowanej serii, wyposażony w benzynowy silnik 1.8 Dual VVT-i z kompresorem. Specjalnie oklejony egzemplarz promujący akcję „Wyprzedzamy nowotwór” wystąpił podczas szóstej, przedostatniej rundy serii Motul HRSMP rozegranej w ramach Rajdu Rzeszowskiego. Auto poprowadził Wojciech Sroczyński, dziennikarz motoryzacyjny z licencją rajdową PZM, zaś jego pilotką była Ewa Litwińczuk, doświadczona zawodniczka związana z Toyotą Białystok, startująca m.in. w rajdach szutrowych PZM. Naklejki symbolizujące walkę z nowotworami u dzieci znalazły się także na historycznych samochodach rajdowych startujących w Motul HRSMP.

 „Jesteśmy dumni, że mogliśmy się włączyć w akcję szerzenia świadomości o potrzebie badań profilaktycznych w kierunku nowotworów u dzieci. Wczesne wykrycie choroby znacznie zwiększa szansę całkowitego wyleczenia – stąd nazwa akcji „Wyprzedzamy nowotwór”. Toyota Motor Poland chętnie włącza się w działania charytatywne na rzecz dzieci. Już od 13 lat pierwszego czerwca ukazuje się specjalne wydanie Gazety Wyborczej z okładką przygotowaną przez Toyotę. Dochód z tej akcji jest przekazywany organizacjom pomagającym dzieciom zmagającym się z chorobami bądź z niepełnosprawnością. W kwietniu tego roku Toyota wsparła akcję „I Love Radio”, przekazując 20 tys. zł na Stowarzyszenie Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie. Z kolei dwa lata temu mieliśmy przyjemność zorganizować wspólnie z Fundacją ORLEN Dar Serca motoryzacyjny piknik z okazji Dnia Dziecka dla wychowanków rodzinnych domów dziecka oraz podopiecznych Ośrodka Opieki nad Ociemniałymi w Laskach. Gospodarzem imprezy był mistrz driftingu, Kuba Przygoński” – powiedział Robert Mularczyk, dyrektor PR Toyota Motor Poland.

Działająca od 27 lat Fundacja Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową prowadzi w Warszawie centrum terapeutyczne oraz ośrodek dla rodzin dzieci przyjeżdżających na terapię z innych miejscowości. Celem fundacji było stworzenie miejsca, w którym rodziny dzieci chorych na nowotwory mogą prowadzić normalne życie pomimo długotrwałego przebywania z dala od domu. Więcej informacji na temat działalności fundacji jest dostępnych na stronie www.fundacja.net.

Źródło: Toyota

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej