Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

 

 

Kilka dni temu SsangYong zaprezentował na zamkniętym spotkaniu dla swoich dealerów swojego najnowszego flagowego dużego SUV-a.

 

Projekt nowego modelu REXTON G4 (Generation 4) uosabia prężny i dynamiczny styl autentycznego SUV-a oparty na śmiałych acz zrównoważonych proporcjach nadwozia i wyciągniętych liniach sylwetki.

 

Dla jak najlepszego bezpieczeństwa oraz w celu zapewnienia doskonałych właściwości jezdnych zastosowano system FR (silnik z przodu, napęd na tylną oś) wraz ze światowej klasy nadwoziem opartym na ramie typu Quad-Frame, opracowanej razem z potentatem stalowym POSCO. Napęd 4x4 jest opcjonalny.

 

W nadwoziu opartym na ramie Quad-Frame po raz pierwszy w świecie zastosowano stal o sprężystości 1,5 Gpa (giga-steel), zaś aż 63% konstrukcji samochodu wykonano ze stali typu AHSS, dzięki czemu bardzo zwiększono wytrzymałość pojazdu.

 

REXTON G4 jest dłuższy od swojego poprzednika aż o 15 cm, szerszy o 6cm. Rozstaw osi zwiększył się o 3,5cm. Dzięki temu auto oferuje przestrzeń bagażową 1977 l przy złożonych siedzeniach drugiego rzędu (według normy VDA mierzone do dachu) oraz 784 l kiedy podróżuje 5 osób (według normy VDA, mierzone do dolnej krawędzi okien). Auto oferowane jest w wersji dla 5 lub 7 osób.

 

Nowy REXTON G4 napędza silnik diesla o pojemności 2.197 cm3 i mocy 181KM współpracujący z manualną przekładnią 6-cio biegową lub automatem 7-mio stopniowym. Maksymalna masa całkowita przyczepy z hamulcem wynosi nawet 3000kg.

 

W zakresie bezpieczeństwa REXTON G4 oferuje: 9 poduszek powietrznych - 2 przednie, 2 boczne (przód), 2 kurtyny boczne, 2 boczne (tył), 1 kolanowakierowcy, oraz wiele systemów elektronicznych wspomagających m.in. BAS (Brake Assist System), EBD (Electronic Brake Force Distribution), TCS (Traction Control System), HAS (Hill Start Assist), ESS (Emergency Stop Signal), ARP (Anti Rollover Protection), HDC (Hill Descend Control), AEB (Autonomous Emergency Braking), FCWS (Forward Collision Warning System), LDW (Lane Departure Warning), HBA (High Beam Assist), TSR (Traffic Sign Recognition), BSD + LCA (Blind Spot Detection + Lane Change Assist), RCTA (Rear Cross-Traffic Alert) System monitorowania ruchu pojazdów z tyłu, strefa zgniotu chroniąca ramę.

 

 

W wyposażeniu auta znajdą się także: system inteligentnego automatycznego zamykania pojazdu, automatyczna klapa tylna, system podświetlania „drogi do domu”, dodatkowe oświetlenie strefy wokół pojazdu, LED-owe światła przeciwmgielne, system doświetlania zakrętów, szyberdach elektryczny, elektroniczny hamulec ręczny + system automatycznego utrzymywania zaciągniętego hamulca, podgrzewane i wentylowane fotele, 9,2’ wyświetlacz HD zgodny z Apple Car Play / Android Auto, system kamer 360° 3D, 2-strefowa w pełni automatyczna klimatyzacja FAAC (Full Automatic Air Conditioning) z systemem jonizującym i  systemem kontrolującym dostęp powietrza z zewnątrz, system automatycznego odparowywania szyby przedniej, gniazda USB i 220 V w drugim rzędzie siedzeń, podgrzewana kierownica, reflektory ksenonowe (HID), system bezkluczykowy, skórzana tapicerka, elektrycznie regulowane fotele przednie, felgi aluminiowe w rozmiarach 17, 18 lub 20 cali.

 

Cena bazowego modelu to 129 900 zł, więcej szczegółów dotyczących poziomów wyposażenia i dopłat za opcje pojawi się we wrześniu tego roku.

 

Producent udziela na nowy model gwarancji na 5 lat z limitem 150.000km.

 

REXTON G4 będzie miał premierę w Europie podczas Międzynarodowych Targów Motoryzacyjnych we Frankfurcie. W Polsce auto będzie zaprezentowane szerokiej publiczności podczas targów WARSAW MOTO SHOW w Nadarzynie pod koniec października i będzie dostępne do sprzedaży w listopadzie 2017.

 

Źródło: SsangYong

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej