SsangYong Motors Polska, Spółka belgijskiej Grupy Alcopa, wprowadza na polski rynek Nowego Korando. Nowy miejski SUV należy do segmentu, na którym od kilku miesięcy nie pojawiła się żadna nowość. Nowe Korando ma spore szanse odnieść sukces i choć to śmiałe stwierdzenie, Nowe Korando ma wszelkie predyspozycje zdobyć spory udział w rynku.
Bardzo korzystna cena, mocny 2-litrowy silnik Diesla, napęd 4x4 i bardzo bogate wyposażenie - to podstawowe źródła przewagi nad konkurencją. Zupełnie nowa stylistyka, dzięki włoskiej kresce Giugiaro, odcina się od poprzedników.
Nowy Korando jako atrakcyjna alternatywa
W celu zapewnienia wysokiej jakości i atrakcyjności zaprojektowanie Nowego Korando powierzono renomowanemu europejskiemu styliście Giorgetto Giugiaro. Model sygnowany nazwiskiem jednego z najsłynniejszych projektantów w branży motoryzacyjnej jest nowoczesnym i eleganckim SUV-em.
Nowy Korando to model, którego zadaniem jest przypomnienie europejskim klientom o marce SsangYong. Innowacje stylistyczne służą nie tylko zaspokojeniu podstawowych potrzeb klientów, ale mają ich także skłonić do rezygnacji z oferty rywali o bardziej ugruntowanej pozycji na rynku.
Mocny i oszczędny silnik Diesla, przestronna kabina pasażerska, komfortowe wnętrze, wysoka jakość użytych materiałów do wykończenia wnętrza, bardzo bogate wyposażenie standardowe, podgrzewane fotele przednie oraz tylna kanapa, ekologiczny tempomat efektywnie dozujący paliwo pod kątem minimalnego zużycia, Stereo Bluetooth, wbudowany zestaw głośnomówiący, skórzana tapicerka, diodowe oświetlenie podłoża zamontowane w lusterkach bocznych, wysoka dopuszczalna masa przyczepy - to tylko niektóre z atutów przełomowego nowego SUV-a marki SsangYong.
Niebawem na rynku pojawi się kolejna wersja silnikowa - będzie to dwulitrowa odmiana benzynowa oraz Diesel o mniejszej mocy.