Śledź nas na:     

Marka:
Wróć
Cena: 46.090 - 103.000 PLN

 

 

Skoda Fabia chyba nie musi być nikomu przedstawiana od podstaw, szczególnie w wersji Kombi. III generacja tego jakże znanego modelu trafiła w nasze ręce i to w niebyle jakim wyposażeniu - Drive. Jest to limitowana wersja, na którą składają się m.in. 16-calowe felgi, panoramiczny dach, biały lakier Moon Metalic. Lampy przednie nadają Fabii wyjątkowego charakteru. Czarne klosze ze światłami w technologii  LED do jazdy dziennej. Z bielą nadwozia pięknie komponuje czarny grill oraz przyciemniony panoramiczny dach. Nieźle prezentują się także klosze lamp tylnych, które otrzymały uwaga....czarną ramkę.

We wnętrzu wrażenie zrobiła na Nas czarna tapicerka, pikowana po całej długości foteli, które notabene są bardzo wygodne. Minus? Materiały, których użyto do wykończenia pozostałej części wnętrza Skody Fabii Kombi. Dominują tutaj twarde plastiki, które na całe szczęście zostały dobrze spasowane i nie słyszymy niepokojących dźwięków podczas jazdy. Elementem rozrywającym dominującą we wnętrzu czerń jest plastikowa wstawka imitująca szczotkowane aluminium i jak to skwitował Krzysiek - "nadaje ona ciekawszego wyglądu, nie śmierdzi nudą". Dźwięk napędza system Skoda Surround rozbudowany w porównaniu do standardu o 2-głośniki zamontowane w tylnej części.

Dużym plusem jest przestronne wnętrze. Ilość miejsca z przodu pomoże uniknąć trącania łokciem współpasażera zajmującego przedni fotel. Z tyłu wygodna, szeroka kanapa potrafiąca pomieścić 3-dorosłe osoby. Ważne aby za kółkiem nie siadał kierowca mierzący blisko 2-metry bo wtedy może zbraknąć miejsca na nogi. Z pewnością cieszy duży bagażnik o prostych, równych bokach. Minimalny rozmiar bagażnika to 530-litrów. Wystarczy jednak złożyć oparcia tylnej kanapy dzielonej w stosunku 1/3 do 2/3 i cieszyć się przestrzenią bagażową wynoszczącą 1395-litrów.

Skoda Fabia Kombi skrywała pod maską silnik benzynowy TSI o pojemności 1.2-litra, mocy 110 koni mechanicznych oraz maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 175 Nm. Silnik został sprzężony z 6-biegową, manualną skrzynią biegów, która idealnie współpracuje z zamontowanym silnikiem. Prędkość maksymalna, którą jest w stanie rozwinąć Fabia Kombi to 199 km/h. Wynik nie rzuca na kolana, za to we wnętrzu podczas jazdy z autostradowymi prędkościami jest cicho co świadczyć może o wysokiej kulturze pracy motoru napędzającego Skodę oraz o dobrym wyciszeniu. Jak przyspiesza Skoda Fabia? Żeby rozwinąć "setkę" potrzebuje 9,6 s. Jak na rodzinne auto z małym silnikiem jesto to przyzwoity rezultat. Jednak Fabia potrafi dać coś w zamian. Niskie spalanie. 6-litrów, to wynik jaki udało się osiągnąć podczas jazdy po mieście i wcale nie jest to ostatnie słowo. Można zejść jeszcze niżej jednak nasz czas podróży pomiędzy punktami "A" i "B" znacznie się wydłuży. Miękko zestrojone zawieszenie i precyzyjny układ kierowniczy dają poczucie pewności za kółkiem i wysoki komfort podróżowania dla Nas i naszych pasażerów.

Producent udostępnia klientom kilka wersji wyposażenia. W standardzie znajdziemy wersje Active, Ambition i Style. Ponadto mamy możliwość wybrania opcji Monte Carlo, Scoutline oraz testowanej przez nas wersji Drive. Najtańsza wersja Active to wydatek rzędu 46 090 PLN. Wersja Ambition kosztuje 48 890 PLN, Style to wydatek rzędu 54 840 PLN. Za wersję Monte Carlo przyjdzie nam zapłacić 56 540 PLN, za Scoutline 57 890 PLN natomiast za wersję Drive 54 090 PLN. Testowana wersja Drive rozbudowana o dodatki kosztuje blisko 76 000 PLN.

Ciekawi recenzji na temat tego modelu? Zapraszamy do obejrzenia naszego videotestu, a dowiecie się więcej o Skoda Fabia Combi 1.2 TSI w wersji Drive.

Dane techniczne

DANE TECHNICZNE: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI DRIVE 100 KM

SILNIK

Benzynowy, Turbosprężarka, R4, 16V

POJEMNOŚĆ

1197 ccm

MOC

110 KM przy 4600 rpm

MAKS. MOMENT OBR.

175 Nm przy 1400-4000 rpm

SKRZYNIA BIEGÓW

6-biegowa, manualna

NAPĘD

Przednia oś

0-100 km/h (sek.)

9,6

Vmax

199 km/h

ZUŻYCIE PALIWA (l/100km)(miasto/trasa/średnie)

wg wskazań producenta

6,1/4,0/4,8

ZUŻYCIE PALIWA (l/100km) z testu

6,0

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA

45 litrów

WYMIARY (DŁ./SZER./WYS.)(mm)

4257/1732/1488

WAGA (kg)

1153

POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA

530/1395 litrów

LICZBA DRZWI/LICZBA MIEJSC

5/5

OPONY

215/45/R16

CENA WERSJI PODSTAWOWEJ

46 090 PLN

CENA WERSJI TESTOWANEJ

76 000 PLN

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej