Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

Podczas marcowego salonu samochodowego w Genewie ©KODA przedstawi Octavię Scout, która wyróżnia się uterenowionym nadwoziem, napędem na cztery koła i bardzo dobrymi właściwościami jezdnymi zarówno na, jak i poza utwardzonymi drogami. (Pokaż news)

"Nowa Octavia Scout to przemyślana terenówka w każdym calu - to tytuł, na który w ©KODZIE trzeba sobie zasłużyć" - stwierdza dr Frank Welsch, członek Zarządu ds. rozwoju technicznego.

"Nasz nowy model to skaut w najlepszym tego słowa znaczeniu. Oferuje Klientom unikalny zestaw zalet: atrakcyjny, agresywny wygląd, wyjątkowe zalety napędu na cztery koła, przestronne wnętrze oraz nowoczesne rozwiązania poprawiające bezpieczeństwo, komfort jazdy i charakterystykę pracy silników".

Nowa ©KODA Octavia Scout bazuje na modelu Octavia Combi i wyróżnia się wyglądem charakterystycznym dla modeli z serii Scout. Zarówno przedni, jak i tylny zderzak wykonane z czarnego materiału ochronnego, wykończonego srebrnymi detalami podkreślającymi terenowy charakter auta.

©KODA Octavia Scout - prawdziwa przygoda dla rodziny
Z przodu dominuje wyrazisty wlot powietrza oraz obudowy świateł przeciwmgłowych. Progi, nadkola oraz dolne partie drzwi również wykończone są czarnym tworzywem. Prześwit Octavii Scout jest o 33 mm większy niż w Octavii Combi, a 17-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich stanowią wyposażenie standardowe. Wnętrze wyróżnia się trójramienną, wielofunkcyjną, skórzaną kierownicą oraz unikatowymi dla Octavii Scout elementami wykończenia.

Nowoczesny układ 4x4 wykorzystuje sprzęgło Haldex piątej generacji, który w połączeniu z innymi, innowacyjnymi technologiami sprawia, że jest to najlepsza Octavia Scout w historii. Siła pociągowa wzrosła o 25% i wynosi teraz nawet 2 tony. Co więcej, możliwość ruszania w trudnych warunkach oraz zdolności pokonywania wzniesień również się poprawiły, a dzięki zwiększonym kątom natarcia i zejścia nowa Octavia Scout jeszcze lepiej radzi sobie w ciężkim, wymagającym terenie. Pod maską auta może pracować jeden z dwóch silników wysokoprężnych lub benzynowy - są one średnio o 20% oszczędniejsze niż w poprzedniej wersji.

Podsumowując - nowa ©KODA Octavia Scout oferuje wszystkie zalety znane z Octavii Combi. Klienci dostają "trochę więcej samochodu": wyjątkowo przestronne wnętrze, maksymalna funkcjonalność, ułatwiająca użytkowanie rozwiązań Simply Clever, najnowocześniejsze technologie poprawiające komfort i bezpieczeństwo oraz najlepsza jakość w stosunku do ceny zostały teraz wzbogacone o terenowy charakter zachęcający do przygody.

Źródło: Skoda Auto Polska

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej