Najnowszy, innowacyjny samochód miejski marki ©KODA - pięciodrzwiowy Citigo, właśnie został pokazany całemu światu. Międzynarodowa premiera odbyła się podczas Salonu Samochodowego w Genewie.
W premierze wziął udział legendarny DJ i producent muzyczny, Tiësto. Modelom Citigo, które powoli wjeżdżały na scenę, towarzyszyły specjalnie na tę okoliczność przygotowane wersje wideoklipów z muzyką Tiësto: ''What Can We Do (A Deeper Love),'' wyprodukowane wyłącznie na potrzeby kampanii Citigo. Można je było zobaczyć w czasie trwania specjalnej konferencji prasowej marki ©KODA. Pełną wersję wideoklipów można obejrzeć wyłącznie na profilu marki ©KODA na facebooku (www.facebook.com/skoda ).
Wraz z debiutem nowego Citigo, podczas Salonu Samochodowego w Genewie Tiësto i ©KODA ogłosiły również swą współpracę, której celem jest odnalezienie nowych, ekscytujących sposobów na wspieranie kampanii wprowadzających nowe modele na rynek w 2012 roku.
Premierze pięciodrzwiowej ©KODY Citigo towarzyszyła również odsłona specjalnej aplikacji na urządzenia mobilne, ''©KODA MEET app'', która pozwala na szybką i sprawną komunikację ze swoimi znajomymi, odnalezienie ich i ich samochodów, a w rezultacie - ułatwia spotykanie się. Aplikacja jest integralną częścią kampanii wprowadzającej na rynek Citigo i jest już dostępna w Appstore i Android Market.
Debiutujący w Genewie Citigo na europejskich rynkach pojawi się w dwóch wersjach. Trzydrzwiową, którą wprowadzono na rynek czeski jeszcze pod koniec 2011 roku, niemal natychmiast okrzyknięto „najlepszym samochodem miejskim''.
Nowy trzycylindrowy silnik, w jaki wyposażony jest Citigo, oferowany jest w dwóch wersjach mocy (60 KM i 75 KM). W swej najbardziej ekologicznej wersji Green tec, Citigo zużywa zaledwie 4,1 l paliwa na 100 km, emitując do atmosfery jedynie 96 g CO2 na kilometr.
Źródło: Skoda