W tym roku na I miejscu w kategorii: ''Auto firmowe'', uplasowała się ©koda Fabia, uzyskując tym samym możliwość ubiegana się o złote godło ''LAUR KLIENTA 2010''.
''Laur Klienta'' to największy program konsumencki w Polsce. Zakrojony na ogólnopolską skalę sondaż określa, które produkty i usługi są obecnymi liderami popularności w swojej kategorii.
Sondaż popularności produktów i usług na polskim rynku, przeprowadzany jest przez opiniotwórczy dziennik ''Rzeczpospolita''. Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu są tak naprawdę nagrodą polskiego konsumenta, ponieważ wyboru najwyżej cenionych produktów dokonują sami klienci. Laur Konsumenta jest więc potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produkcie czy usłudze, a także formą jego rekomendacji. ©koda Fabia cieszy się niesłabnącą popularnością wśród polskich klientów. Oferuje nową gamę silników, które charakteryzują się płynną i oszczędną pracą. Oprócz wydajnych jednostek, model zyskuje uznanie również za sprawą przestronnego wnętrza. W wersji kombi, samochód oferuje aż 1485 litrów pojemności bagażnika (przy złożonych oparciach tylnych foteli), najdłuższą w swojej klasie przestrzeń bagażową i największą ilość miejsca na tylnej kanapie ( na nogi i nad głową). Nic więc dziwnego, że Fabia - idealne auto firmowe, bez problemu sprosta wszelkim zadaniom, zarówno służbowym, jak i prywatnym.
Dodajmy, że w samym tylko wrześniu 2010 roku sprzedano 1162 sztuki tego modelu, a od początku roku, nowych nabywców znalazło aż 9105 sztuk Fabii. Wśród samochodów z kratką, auto plasuje się na trzeciej pozycji (od początku roku do końca czerwca, zarejestrowano 1827 sztuk Fabii z kratką).
Źródło: Skoda