Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

 

Jak okiełznać bestię na drodze? Leon ST CUPRA pokazuje, że mając nawet 280 KM pod prawą nogą możemy korzystać z nich do woli, ciesząc się osiągami i pewnością na każdym kilometrze - w pracy lub na wakacjach, na trasie czy w mieście. W ostatnim newsletterze z cyklu Leon ST CUPRA od A do Z przedstawiamy, jak kompleksowe wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa i komfortu ułatwia „oswojenie” szybkiego samochodu.

 

SEAT Leon ST CUPRA to samochód idealny do tego, by cieszyć się życiem i sportowymi emocjami każdego dnia. Jego zaawansowane wyposażenie pozwala w pełni wykorzystać potencjał 265 KM lub 280 KM mocy i bezpiecznie przyspieszać od 0 do 100 km/h w zaledwie 6 sekund.

 

Pierwsze, co rzuca się w oczy w ekscytującym designie Leona ST CUPRA to pełne światła LED. Reflektory poza ekspresyjną stylistyką oferują wiele korzyści na drodze – ich światło zbliżone jest do światła dziennego, więc nie męczą oczu, nawet w nocy. Jeśli chodzi o wydajność, diody LED zużywają bardzo niewiele energii - promień światła mijania potrzebuje zaledwie 20 watów. Pełne reflektory przednie LED obejmują także światła używane na autostradzie - kąt wiązki światła delikatnie rozszerza się wtedy, kiedy tylko samochód osiąga prędkość powyżej 110 km/h i utrzymuje ją przez ponad 30 sekund.

 

Nowe, pełne reflektory przednie LED nie wymagają żadnego serwisowania i są zaprojektowane tak, by służyć przez cały cykl życia samochodu.

 

W kwestii bezpieczeństwa, Leon ST CUPRA posiada m.in. system ESP dopracowany specjalnie z myślą o sportowym charakterze auta - umożliwia dynamiczną jazdę pełną emocji z zachowaniem bezpieczeństwa.

 

Szczególnie istotną rolę wśród systemów wspomagających kierowcę nowego SEAT-a Leona ST CUPRA, odgrywa też Aktywny Tempomat (ACC). Utrzymuje on ustawioną przez kierowcę prędkość i dzięki radarowi „obserwuje” drogę przed samochodem – jeśli przed nami jedzie inne auto, ACC rozpoznaje do niego odległość i utrzymuje ją na stałym poziomie, automatycznie przyspieszając lub zwalniając.

 

System kontroli odstępu (Front Assist), obejmujący funkcję awaryjnego hamowania w mieście, pomaga kierowcy zatrzymać samochód w chwilach nieuwagi. Jeśli podczas jazdy, przy prędkości wahającej się od około 30 do 210 km/h, czujnik radaru wykryje niebezpieczeństwo kolizji, system kontroli odstępu Front Assist ostrzeże kierowcę zarówno akustycznie, jak i wizualnie, oraz przygotuje samochód do awaryjnego hamowania. W ten sposób Leon ułatwia kierowcy opanowanie niebezpiecznej sytuacji.

 

Z zakresu komfortu Leon ST CUPRA posiada w standardzie m.in. klimatyzację Climatronic czy zestaw multimedialny SEAT Media System Plus z 5,8-calowym ekranem dotykowym z trójwymiarową grafiką, 8 głośnikami, jak również z opcjonalnym tunerem DAB umożliwiającym cyfrowy odbiór radia i obsługę głosową. Opcjonalny SEAT Navi System Plus posiada natomiast 6,5-calowy ekran dotykowy o rozdzielczości 800 x 600 pikseli z szeroką gamą nowych funkcji: może połączyć się z wieloma numerami komórkowymi przez Bluetooth, zarządzać profilami kilkunastu użytkowników, a także odczytywać i tworzyć wiadomości tekstowe.

 

Leon ST CUPRA od A do Z – maximum osiągów, maximum bezpieczeństwa    

 

W parze z nim może iść opcjonalny system nagłośnienia SEAT o mocy 135 wat z 10 głośnikami, który oferuje czysty i mocny dźwięk dla wszystkich pasażerów. To prawdziwie imponujące doświadczenie dla zmysłów, które jest zasługą centralnego głośnika zintegrowanego z deską rozdzielczą i ogromnego, 35-watowego subwoofera znajdującego się w bagażniku. Dzięki niemu Leon ST CUPRA zamienia się w jeżdżącą salę koncertową.

 

Inżynierowie SEAT-a zadbali, by zaawansowane wyposażenie ich najszybszego kombi dostarczało najwyższego komfortu i bezpieczeństwa całej rodzinie, przy zachowaniu tego, co najważniejsze dla kierowcy – emocji i przyjemności prowadzenia. Nowy Leon ST CUPRA to nie tylko moc, osiągi i szybsze bicie serca. To także bezpieczeństwo i komfort, któremu zaufa cała rodzina.

 

Źródło: Seat Polska

 

 

 

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej