Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

W wywiadzie dla niemieckiej gazety ''Frankfurter Allgemeine Zeitun'' dyrektor generalny SEAT-a Erich Schmitt zapowiedział, że do 2018 roku sprzedaż SEAT-ów zostanie zwiększona do 800 000 samochodów rocznie. Oznacza to ni mniej ni więcej tylko podwojenie zbytu aut – aktualnie sprzedaż SEAT-ów kształtuje się na poziomie 400 000 sztuk w ciągu roku.

Z pewnością jednym z czynników, który może wpłynąć na wzrost sprzedaży SEAT-ów jest urozmaicenie oferty modelowej. Schmitt zapowiedział, że do 2012 roku oferta SEAT-a będzie obejmowała 15 modeli w siedmiu segmentach, natomiast w 2018 roku liczba oferowanych modeli wzrośnie aż do 40 (aktualnie SEATposiada w swojej ofercie 7 modeli w trzech segmentach).

Dodatkowo Schmitt zapowiedział, że SEAT planuje kolejne redukcje zatrudnienia oraz znaczne modyfikacje w procesie produkcji, których celem jest skrócenie czasu potrzebnego na wyprodukowanie samochodu. Według niego przykładowo czas potrzebny na zmontowanie następnej generacji modelu Ibiza skróci się z 27 godzin, które są potrzebne do stworzenia obecnej generacji tego auta, do zaledwie 18.

Źródło: Seat

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej