Klienci zainteresowani zakupem serii limitowanej Kadjar Premiere Edition mogą zamawiać samochody już od 1 czerwca br. przez internet. W tym celu zostanie uruchomiony specjalnie dedykowany minisite kadjar.renault.pl. Tam klienci zainteresowani zakupem kierowani będą przez Platformę Klienta do odpowiedniego salonu, gdzie zostaną umówieni na dopełnienie formalności związanych z zakupem auta.
Seria limitowana KadjarPremiere Edition zbudowana jest na wersji Intens z silnikiem Energy TCe 130, w metalizowanym specjalnym kolorze Czerwony Flamme, ze specjalnym dodatkowym wyposażeniem oferowanym gratis. W ramach dodatkowego wyposażenia (dodatki w wysokości prawie 7000 zł)samochód posiada m.in.:system wspomagania parkowania „Easy Park Assist” z kamerą cofania, system wspomagania parkowania przód/tył/bok,system kontroli martwego pola, szklany stały dach, wewnętrzne lusterko elektrochromatyczne oraz koło zapasowe dojazdowe.
Kadjar to nowa wizja crossovera Renault o płynnej, zmysłowej linii i atrakcyjnym, atletycznym designie. Stylistyka wnętrza łączy sportowe cechy z wyrafinowanymi materiałami i wykończeniem wysokiej jakości. Model wyposażony w nowoczesne systemy zapewnia dostęp do usług online dzięki systemowi multimedialnemu R-Link 2. Pełen komfort kierowcy gwarantują również najnowsze systemy wspomagające prowadzenie auta oraz zapewniające bezpieczeństwo. Renault Kadjar dzięki swoim kompaktowym wymiarom (4,45 m długości i 1,84 m szerokości) jest bardzo zwrotne, co stanowi zaletę podczas jazdy po mieście. Napędzane silnikami z gamy Energy, łączy przyjemność jazdy z niskim zużyciem paliwa.
Kampanię reklamową Renault Kadjar wspiera ambasador marki Renault – aktor i reżyser Bogusław Linda.
Źródło: Renault Polska
foto: km77.com