Śledź nas na:     

Marka:
Wróć


Renault postanowiło wprowadzić parę modyfikacji w aucie, które charakteryzuje się największym sportowym zacięciem pośród aut francuskiego producenta, czyli w Megane R.S. Meganka zyskała nowy wygląd oraz kilka dodatkowych udoskonaleń technicznych.

Zmiany wizualne

Aby podkreślić rasowe zacięcie Megane R.S. 275 Trophy postanowiono wzbogacić karoserię o dodatkowe emblematy. Dolne krawędzie drzwi przednich przyozdobiono motywem szachownicy, a na bokach nadwozia oraz na przedniej listwie umieszczono specjalne oznakowanie „Trophy”.

We wnętrzu auta znalazły się kubełkowe fotele Recaro, obszyte skórzaną tapicerką połączoną z alcantarą. Całość wieńczą czerwone przeszycia, które znajdziemy także na tylnej kanapie. Poza tapicerką i fotelami znajdziemy także inne nawiązania do sportowej duszy Meganki, takie jak: sportowa gałka dźwigni zmiany biegów czy kierownica pokryta alcantarą i przeszyta czerwonymi nićmi.

Udoskonalenia techniczne

Jedną z głównych modyfikacji jest zmiana mocy w 2-litrowej jednostce napędowej. Konstruktorzy Renault Sport podnieśli moc Meganki do 275 KM, czyli o 10 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 360 Nm. Jest on dostępny w dość szerokim zakresie bo od 3000 obr./min do 5000 obr./min.

Znaczące jest także połączenie sił ludzi z Renault ze szwedzką firmą Öhlins, która jest jednym ze światowych liderów w produkcji amortyzatorów. Efekt? Opracowano regulowane amortyzatory „Öhlins Road&Track” ze stalowymi sprężynami, które dostępne są w opcji. Natomiast zawieszenie typu Cup nie wymaga dopłaty.

Jest też coś dla miłośników brzmienia i wyglądu wydechu. Tutaj Renault także zasięgnęło pomocy tym razem przyszła ona ze Słowenii. Postanowiono zastosować tytanowy wydech, który nie dość, że wygląda bardzo ciekawie to w dodatku fani sportowego brzmienia wydechu powinni docenić jego chrapliwy i specyficzny dźwięk.

Źródło: Renault/Mototarget.pl

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej