Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

Nowe Renault Twingo objawia swój styl w pierwszej kolejności poprzez nowy, bardziej wyrazisty przód auta, nawiązujący do Twingo pierwszej generacji.

Nowego Twingo dobrze odzwierciedla aktualne tendencje stylistyczne marki. Logo Renault na masce zostało powiększone i jest ustawione bardziej pionowo. Doskonale wyeksponowane na czarnym tle, podkreśla przynależność do marki. Model nawiązuje do Twingo pierwszej generacji o nadzwyczaj wyrazistym i sympatycznym przodzie.

Dynamiczny i wesoły charakter auta podkreślają światła przeciwmgłowe i okrągłe światła postojowe umieszczone wyżej w osłonie chłodnicy. Przypominające oczy reflektory z wyraźnie widoczną „powieką” sprawiają wrażenie pełnego ekspresji spojrzenia.

Dwa nowe i oryginalne kolory - Róż Fuksja i Niebieski Lazurowy - oraz przeznaczony dla wersji R.S. Żółty Sirius uzupełniają bogatą, złożoną z 11 świetlistych odcieni paletę. Wnoszą one oryginalny i wesoły akcent, doskonale pasujący do miejskich samochodów.

Dzięki swojej konstrukcji, Nowe Twingo łączy kompaktowe wymiary zewnętrzne z przestronnym wnętrzem. Stanowi to zresztą od zawsze jego znak firmowy. To małe, lecz bardzo przestronne auto miejskie dysponuje dużą ilością miejsca na nogi na tylnych siedzeniach niezależnych (23 cm na wysokości kolan), co stanowi najlepszy wynik w tej kategorii pojazdów.

Z tyłu, obok głównych świateł, pojawiły się nowe światła cofania. Dzięki umieszczeniu ich na tylnej klapie doskonale podkreślają jej kształt, zapewniając spójność stylistyczną z przodem auta. W efekcie uzyskujemy wrażenie krągłości i dynamiki. Zaokrąglone tylne zderzaki i wyprofilowanie dolnej części klapy wpływają na złagodzenie ogólnej linii nadwozia.

Dzięki wprowadzeniu do oferty elementów dwukolorowych, dostępne są w ofercie produkcyjnej ogółem dwadzieścia cztery kombinacje obręczy kół / kołpaków. Ich rola nie kończy się jednak na poprawie stylistyki auta: w niektórych przypadkach przyczyniają się one również do poprawy aerodynamiki, a w konsekwencji do zmniejszenia emisji CO2.

Na życzenie klientów, do oferty Nowego Twingo wraca płócienny, otwierany dach, jako uzupełnienie dla elektrycznie otwieranego dachu szklanego. Bardzo popularny w pierwszej generacji Twingo, dach ten jest obecnie wyposażony w napęd elektryczny. W Nowym Twingo będzie on oferowany w opcji lub seriach specjalnych, zależnie od kraju (niedostępny w wersjach GT i R.S.).

Dzięki swojej konstrukcji, Nowe Twingo łączy kompaktowe wymiary zewnętrzne z przestronnym wnętrzem. Stanowi to zresztą od zawsze jego znak firmowy. To małe, lecz bardzo przestronne auto miejskie dysponuje dużą ilością miejsca na nogi na tylnych siedzeniach niezależnych (23 cm na wysokości kolan), co stanowi najlepszy wynik w tej kategorii pojazdów.

Do renomy Twingo przyczyniły się również bogate możliwości zmiany konfiguracji wnętrza. Wyposażone w dwa niezależne, przesuwane i składane siedzenia z tyłu, Twingo zawsze potrafi dostosować przestrzeń wnętrza do potrzeb klientów.

Pojemny bagażnik (od 230 do 951 dm3 w wersji z tylną kanapą stałą i od 165 dm3 do 959dm3 w wersji z siedzeniami niezależnymi), liczne schowki i pomysłowe rozwiązania dostępne w ofercie akcesoriów sprawiają, że Twingo jest wprost idealne zarówno na zakupy jak i do wypadów za miasto.

Zbudowane na płycie podłogowej modelu Clio 2, Nowe Twingo zapewnia wzorowe trzymanie się drogi i wysoki poziom komfortu jazdy. Dysponuje wszelkimi zaletami samochodu na dalekie trasy. Dzięki kompaktowym wymiarom i imponującej zwrotności, Nowe Twingo „wszędzie się wciśnie” i bez trudu zaparkuje w mieście.

Auto w wersji z silnikiem 1.2 l 16V może być wyposażone w sekwencyjną skrzynię biegów. Skrzynia ta przyczynia się również do zwiększenia przyjemności prowadzenia i łatwości użytkowania auta w mieście. Dzięki krótkiemu zestopniowaniu, zapewnia ona Twingo godny uwagi, dynamiczny temperament. Nie mniej istotne są umiarkowane koszty jej użytkowania.

Nowe Twingo aktywnie dba o bezpieczeństwo swoich pasażerów. Jakość wykonania nadwozia, silników i układów hamulcowych z systemem ABS wyposażonym we wspomaganie nagłego hamowania przyczyniają się do zapewnienia kierowcy bezstresowej jazdy. Podobnie jak dostępny w opcji elektroniczny korektor toru jazdy (ESC). Wśród zastosowanych w tym aucie nowości należy wymienić pojawienie się montowanego w standardzie (z wyjątkiem wersji ''Access'') regulatora-ogranicznika prędkości. Światła przeciwmgłowe są również dostępne obecnie w standardzie. A żeby już nigdy więcej nie zapomnieć o zapięciu pasów, sygnalizacja dźwiękowa przypomina obecnie o tym obowiązku nie tylko kierowcy, ale i pasażerowi siedzącemu z przodu. Bierną ochronę pasażerów uzupełniają czołowe poduszki powietrzne oraz montowane obecnie w standardzie poduszki boczne (z wyjątkiem wersji Access), nie zapominając o mocowaniach fotelików dziecięcych Isofix na tylnych siedzeniach i na przednim siedzeniu pasażera.

Źródło: Renault

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej