Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

W tym roku Renault Koleos przejdzie istotną odnowę. Zasadnicze zmiany dotyczą wyglądu zewnętrznego i wystroju wnętrza, a także silników wysokoprężnych, których emisja CO2 i zużycie paliwa uległy znacznemu zmniejszeniu.

Wprowadzone modyfikacje pozwolą wyeksponować przynależność modelu do klasy wyższej oraz jego mocne strony: komfort, wszechstronność, modularność wnętrza czy też łatwość i przyjemność prowadzenia.

Przód Koleosa został zmodyfikowany, aby nadać nadwoziu bardziej zdecydowany i wyrazisty charakter. Dwie części wlotu powietrza rozmieszczone w poprzedniej wersji po obu stronach logo Renault zostały zastąpione eleganckim, chromowanym grillem. Nowy, bardziej smukły kształt reflektorów podkreśla dynamiczny styl samochodu. Nowocześniejsze zewnętrzne lusterka wsteczne mają teraz wbudowane diodowe kierunkowskazy.

Kształt samochodu odzwierciedla solidną konstrukcję, w której odnajdujemy także typowe cechy samochodu z napędem 4x4: podwyższony prześwit, wyraźnie zaznaczone nadkola, nowoczesne felgi o sportowym wyglądzie. Projektanci zachowali charakterystyczny styl tyłu nadwozia. Mocno pochylona tylna szyba podkreśla dynamiczny wygląd, a jednocześnie jest oryginalnym i wyróżniającym elementem samochodu. Nowe Renault Koleos będzie oferowane w nowym kolorze nadwozia Pomarańczowy Erable.

W kabinie zwrócono szczególną uwagę na wysoką jakość materiałów i staranne wykończenie. Nowe rodzaje tapicerki i elementów wystroju wnętrza podkreślają elegancję i wyrafinowany styl samochodu. Zmianie uległa też tablica rozdzielcza i jej podświetlenie, a zespół zegarów i wskaźników ma nową, bardziej nowoczesną formę.

Na polskim rynku nowy Koleos będzie oferowany z silnikami wysokoprężnymi o mocy 150 KM (również z automatyczną skrzynią biegów) i 175 KM, które zapewniają wysokie osiągi jak na samochód typu crossover o długości 4,52 m i szerokości 1,85 m.
Dzięki modyfikacjom dokonanym w samochodzie, silniku i skrzyni biegów obniżono emisję CO2 silników wysokoprężnych. W najmocniejszym silniku wysokoprężnym dCi 175 KM z napędem 4x4 emisję CO2 zmniejszono do 166 g.

Źródło: Renault

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej