Simpsonowie opuścili kreskówkę, aby w prawdziwym świecie przetestować Nowe Renault Kangoo. Sprawdzają, jak dużo zniesie nowy rodzinny samochód Renault oraz czy spełni wyjątkowe wymagania wyjątkowej rodziny. Kampania reklamowa z udziałem Simpsonów ma na celu poinformowanie polskich klientów o zbliżających się Dniach Otwartych Nowego Kangoo, które odbędą się 11 i 12 kwietnia.
Kreskówkowi Simpsonowie - Homer, Marge, Bart, Lisa, Maggie i dziadek Abraham – w nowej, utrzymanej w żartobliwym tonie kampanii, poddają Nowe Renault Kangoo istnym torturom. W rezultacie rysunkowa rodzina docenia wyjątkowe zalety samochodu, wygodę, możliwość składania tylnej ławki, komfortowe siedzenia, liczne schowki czy wyciszone wnętrze.
W Nowym Kangoo położono nacisk na komfort. Aby zapewnić większą przyjemność podróży, wprowadzono szereg elementów wyposażenia wysokiej klasy. Nowe Kangoo stawia na przestronne wnętrze umożliwiające dzielenie przyjemności jazdy z innymi. Oferuje pomysłowe rozwiązania umożliwiające zmianę konfiguracji wnętrza, jest praktyczne i zaprojektowane z myślą o aktywnym spędzaniu wolnego czasu. Tylną ławkę, dzieloną w układzie 40/60 można bez wysiłku złożyć jednym ruchem uzyskując płaską podłogę. W kabinie Nowego Kangoo do dyspozycji są schowki o pojemności 77 l, w tym pomysłowe schowki typu lotniczego o pojemności 24 l dla pasażerów siedzących z tyłu.
Kampania z rodziną Simpsonów powstała dzięki umowie podpisanej przez Renault z Publicis oraz 20th Century Fox L&M.
Źródło: Renault