Pierwszą trójkę najlepszych pod względem jakości obsługi klienta koncesjonerów Renault roku 2007 otwierają: firma Smektała Sp. z o.o., Dąbrowscy Sp. z o.o. i Nazaruk Service Sp. z o.o. Jakość to dla Renault kluczowy element umożliwiający osiągnięcie dobrych wyników i zapewnienie zadowolenia klientów.
W ramach prowadzonych działań mających na celu podniesienie jakości obsługi wybrano najlepszych koncesjonerów Renault. Wyniki mierzono przede wszystkim w oparciu o dwa kryteria: wskaźnik zadowolenia z procesu sprzedaży (QVN) oraz wskaźnik zadowolenia z obsługi posprzedażnej (QSA). Informacje były zbierane podczas ankiet telefonicznych prowadzonych wśród klientów, a uzyskane wyniki określiły procentowy udział klientów całkowicie zadowolonych z obsługi. Zebrane za pomocą ankiet wyniki świadczą o wzroście jakości obsługi we wszystkich autoryzowanych stacjach Renault. W porównaniu z ubiegłym rokiem poziom zadowolenia klientów Renault wzrósł o 7,2% w procesie sprzedaży oraz o 2,2% w procesie obsługi posprzedażnej.
Źródlo: Renault