Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

W październiku po raz ósmy rozdano nagrody EFFIE, oceniające oprócz kreatywności efektywność rynkową kampanii reklamowych. Jednym z laureatów konkursu zostało Renault Polska, otrzymując Brązową EFFIE za telewizyjny spot pt. „Jabłka” z Borysem Szycem w roli głównej.

Przed rozpoczęciem kampanii reklamowej Renault Clio, koncern Renault przygotował dwa spoty reklamowe i poddał pod publiczne głosowanie w Internecie. To właśnie publiczność wybrała film pod tytułem „Jabłka”, w którym znany aktor gra rolę oficera policji ścigającego bandytę. Efektem nagrodzonej kampanii było dwukrotne zwiększenie udziału Renault Clio w rynku. Wyniki te okazały się być znacznie lepsze, niż pierwotnie zakładano. Sprzedaż samochodu w okresie trwania kampanii (w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego roku) wzrosła o 100%, a udział Clio w segmencie małych samochodów podniósł się o 3,6 p.p.

Źródło: Renault

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej