Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

 

W lutym br. Porsche AG po raz kolejny zwiększyło liczbę dostaw do klientów. 11 061 sportowych aut sprzedanych na całym świecie to o prawie 6 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. W ciągu pierwszych dwóch miesięcy br. Porsche sprzedało łącznie 23 286 nowych samochodów.

 

- Sumaryczne wyniki ze stycznia i lutego są wyższe od zeszłorocznych na całym świecie - powiedział Bernhard Maier, Członek Rady Wykonawczej ds. Sprzedaży i Marketingu Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG. - To wiele mówi o naszych fascynujących autach. Obecnie prezentujemy w Barcelonie nowego Macana naszym dealerom, a już w kwietniu odbędzie się jego rynkowa premiera.

W lutym 2014 roku liczba dostaw w Europie wyraźnie wzrosła - ponad 3300 pojazdów to o 14 proc. więcej niż przed rokiem. W Niemczech dostarczono około 1500 nowych samochodów, o 13 proc. więcej niż w lutym 2013 roku. Wysoki wzrost odnotowano również w USA, na największym rynku Porsche, gdzie do nabywców trafiło około 3200 aut (+15 proc.).

Istotny udział w lutowym sukcesie miało Porsche Panamera, na które przypada niespełna 2000 dostarczonych egzemplarzy (+8 proc.). Około 1700 klientów nabyło w tym czasie samochody z gamy modelowej Boxstera i Caymana - stanowi to znaczny, bo aż 60-proc. wzrost w porównaniu z wynikami z lutego 2013.

 

Źródło: Porsche Polska

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej