W lutym br. Porsche AG po raz kolejny zwiększyło liczbę dostaw do klientów. 11 061 sportowych aut sprzedanych na całym świecie to o prawie 6 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. W ciągu pierwszych dwóch miesięcy br. Porsche sprzedało łącznie 23 286 nowych samochodów.
- Sumaryczne wyniki ze stycznia i lutego są wyższe od zeszłorocznych na całym świecie - powiedział Bernhard Maier, Członek Rady Wykonawczej ds. Sprzedaży i Marketingu Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG. - To wiele mówi o naszych fascynujących autach. Obecnie prezentujemy w Barcelonie nowego Macana naszym dealerom, a już w kwietniu odbędzie się jego rynkowa premiera.
W lutym 2014 roku liczba dostaw w Europie wyraźnie wzrosła - ponad 3300 pojazdów to o 14 proc. więcej niż przed rokiem. W Niemczech dostarczono około 1500 nowych samochodów, o 13 proc. więcej niż w lutym 2013 roku. Wysoki wzrost odnotowano również w USA, na największym rynku Porsche, gdzie do nabywców trafiło około 3200 aut (+15 proc.).
Istotny udział w lutowym sukcesie miało Porsche Panamera, na które przypada niespełna 2000 dostarczonych egzemplarzy (+8 proc.). Około 1700 klientów nabyło w tym czasie samochody z gamy modelowej Boxstera i Caymana - stanowi to znaczny, bo aż 60-proc. wzrost w porównaniu z wynikami z lutego 2013.
Źródło: Porsche Polska