Hoggar jest przejawem ambicji uczynienia z Peugeot marki międzynarodowej, potwierdzającym zarazem przyspieszenie tempa w dziedzinie strategii rozwoju produktów. Auto zadebiutuje na rynku 15 maja.
Zaprojektowany w Brazylii na tamtejszy rynek, nowy pickup jest w pełni dostosowany do oczekiwań klientów. Dzięki niemu Peugeot potwierdza i umacnia swoją pozycję i obecność na rynku brazylijskim jako miejscowy producent.
Ten jedyny w swoim rodzaju model na świecie nawiązuje do historycznych doświadczeń marki, łącząc je z technologiami przyszłości. Hoggar jest subtelną kombinacją solidności i niezawodności pickupa oraz stylu i dynamiki, jakie cechują produkty marki.
Komfort i jakość wykończenia modelu Hoggar mające oczarować klientów nie oznaczają rezygnacji z funkcji użytkowych: skrzynia ładunkowa o pojemności 1151 litrów i ładowności 742 kg czyni z tego samochodu referencję na rynku.
Nazwa handlowa Hoggar, przejęta z nazwy concept-caru marki, wyraża moc, wytrzymałość i działanie.
Zwracający uwagę dynamiczny i solidny Hoggar to model przeznaczony głównie dla mężczyzn, którzy poszukują samochodu wielofunkcyjnego o wyrazistej stylistyce.
Samochód produkowany będzie w fabryce w Porto Real, w stanie Rio de Janeiro, w Brazylii. Zaprojektowany jako symbol nowoczesności i bezkompromisowości, Hoggar jest kolejną wersją, po hatchabcaku, sedanie, SW i SW Escapade uznanego modelu Peugeot 207 do Brasil.
Poszerzając gamę o nowy model na rynku brazylijskim, dla którego rok bieżącym ma być okresem wzrostu, Peugeot zamierza w ciągu całego roku osiągnąć 10 procent udziału w segmencie małych pickupów.
Hoggar wprowadzony zostanie na rynek brazylijski 15 maja w trzech wersjach wykończenia i dwóch wersjach silników flex (1,4 oraz 1,6 litra).
Źródło: Peugeot