Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

Swoją światową premierę na rynku chińskim świętuje dziś nowy Peugeot 408, który został zaprezentowany blisko 300 dziennikarzom z Chin i ponad 700 reprezentantom sieci przez Jean-Marc Galesa, Dyrektora Generalnego Marki. Nowy model jest kolejnym krokiem w ofensywie Marki na najważniejszym rynku samochodowym na świecie.

Po zaledwie pięcioletniej obecności na rynku chińskim, Marka Peugeot sprzedała tam w 2009 roku ponad 410 000 pojazdów. W porównaniu z rokiem 2008 oznacza to 44 procentowy wzrost sprzedaży.
Bazując na dobrych wynikach w segmencie M1 oraz na sukcesie modeli 307 sedan i 307 hatchback, które na całym świecie zostały wyprodukowane w liczbie 3 522 800 sztuk, Peugeot rozpoczyna ofensywę na rynku chińskim nowym modelem 408 DF.
Nowy, prestiżowy samochód typu sedan został zaprojektowany z uwzględnieniem wymagań rynku w Chinach, na którym wzmocni ofertę produktową firmy Dong Feng Peugeot w segmencie M1, stanowiącym ponad 45 procent całego rynku.
Dzięki temu nowy Peugeot DF 408 powinien pozwolić Marce z logo Lwa na zwiększenie woluminu sprzedaży o ponad 30 procent w roku 2010 (w stosunku do roku 2009), co umożliwi dwukrotnie szybszy rozwój w porównaniu ze średnim tempem wzrostu na rynku.
Model 408 został zaprojektowany i opracowany połączonymi siłami zespołów projektantów Peugeot z Europy i Chin, którzy stworzyli samochód utożsamiający nowoczesny styl Marki, gwarantujący maksymalne bezpieczeństwo oraz oferujący dużo miejsca wewnątrz.
Peugeot 408 kontynuuje tradycyjne nazewnictwo Marki z logo Lwa. Cyfra 4 nawiązuje do rozmiaru auta (4,68 metra długości) oraz jego pozycjonowania w segmencie luksusowych, rodzinnych sedanów średniej wielkości. Środkowa cyfra 0 oznacza, iż model należy do Marki Peugeot, podczas gdy cyfra 8 informuje o generacji pojazdu.
Oznaczenie 408 pozwala zatem uplasować nowy model w odpowiednim miejscu w gamie samochodów Peugeot, a jednocześnie czyni go prekursorem najnowszej generacji pojazdów serii 8, które zostaną wprowadzone na rynek chiński.
Dong Feng Peugeot 408 jest owocem współpracy spółki joint venture pomiędzy PSA Peugeot Citroën oraz chińską grupą DFM. Samochód jest produkowany w fabryce Wuhan w chińskiej prowincji Hubei. Roczny plan sprzedaży zakłada oddanie w ręce klientów 100 000 sztuk modelu 408, który będzie jednym z punktów odniesienia dla pozostałych pojazdów na rynku.

Źródło: Peugeot

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej