Nowoczesne rozwiązania w dziedzinie mobilności, zrealizowana z rozmachem ofensywa modelowa oraz duży akcent położony na atrakcyjne wzornictwo to część elementów, które stanowią o nowym obliczu marki Peugeot.
Dla firmy Peugeot odkrywanie przyszłości motoryzacyjnej oznacza sprostanie trzem podstawowym wyzwaniom:
- prezentacji unikalnych cech marki
- spełnianie wymogów ochrony środowiska
- nowa jakość rozwiązań transportowych
W ocenie firmy Peugeot odkrywanie przyszłości motoryzacyjnej wymaga nowego stylistycznego wizerunku, czego dobitnym przykładem pozostaje z pewnością SR1 - ze swą wyrazistą, ekstremalną i czystą formą przyszłościowej Stylistyki Peugeot oraz nowym obliczem Lwa. Dla firmy Peugeot tworzenie pojazdów przyszłości to także zdefiniowana na nowo tożsamość i wizerunek we wszystkich podejmowanych globalnie działaniach. Dlatego też Peugeot wprowadza nowe oznaczenia graficzne. Lew, który kojarzony jest z firmą Peugeot od 1858 roku, zmienia się. Stworzony przez projektantów firmy, współczesny Lew na osłonie chłodnicy:
- jest prostszy stylistycznie,
- ma bardziej drapieżny i dynamiczny wygląd, nową pozę oraz jest bardziej opływowy,
- tworzy bimetaliczny efekt dzięki zestawieniu matowych i połyskujących elementów.
Lew ów jest również nowym logo marki:
- trójwymiarowym by podkreślić jej nowoczesność,
- bez niebieskiej flagi dla bardziej wyrazistego efektu,
- niebieski kolor Peugeot pociemniał i odzwierciedla teraz nową typografię marki.
Pierwszy pojazd z nowym logo Lwa to Peugeot RCZ, który zadebiutuje wiosną tego roku.
Źródło: Peugeot