Supermodelka Claudia Schiffer urzekła widzów w telewizyjnych reklamach, nadawanych w wielu krajach Europy, w ramach kampanii „It’s a German” (w Polsce pod hasłem: „To niemiecka jakość”), promującej Opla Astrę, Merivę, Mokkę i Zafirę Tourer. W odpowiedzi na ich ogromną popularność Opel opublikował w Internecie dwa filmy z planu zdjęciowego oraz kilka fotografii, a także same reklamy, tak aby każdy mógł podziwiać urok ikony świata mody oraz zalety samochodów marki Opel.
Claudia Schiffer jest ambasadorką marki Opel w Europie i jako jeden z najlepiej znanych niemieckich „produktów” eksportowych wnosi do kampanii, prowadzonej pod hasłem „Made in Germany”, swój wyjątkowy urok osobisty i szyk. Reklamy są ilustracją nieprzemijającej wartości doskonałej niemieckiej myśli inżynieryjnej, której przykładem jest m.in. pomysłowe mocowanie tylnych drzwi Merivy za pomocą zawiasów umieszczonych przy tylnym słupku i technologia adaptacyjnego napędu na wszystkie koła w modelu Opel Mokka. W swojej nowej roli, jako niemiecka twarz Opla w Europie, Claudia odnalazła się równie doskonale, jak na światowych wybiegach, na których od 25 lat prezentuje olśniewające kreacje. Pod koniec każdej reklamy Claudia żegna się chwytliwą pointą: „To niemiecka jakość”.
Kampanię reklamową rozpoczęto na początku lutego w całej Europie z wyjątkiem Niemiec, rodzimego rynku Opla, oraz Wielkiej Brytanii, gdzie sprzedawane są samochody Vauxhall, siostrzanej marki Opla. „Claudia to prawdziwa niemiecka ikona o międzynarodowej sławie, która w pełni identyfikuje się z wartościami naszej marki” – powiedziała Tina Müller, dyrektor ds. marketingu w firmie Opel. „Reakcja odbiorców na styl i humor tych reklam telewizyjnych przeszła nasze najśmielsze oczekiwania. Obecnie z przyjemnością udostępniamy je widzom na całym świecie”.
Źródło: Opel Polska