Kilka dni temu na warszawskim rynku Marientsztat miał miejsce początek projektu Nissana pod szyldem "Qashqai Commando w Europie środkowo-wschodniej". Projekt został uruchomiony jednocześnie w czterech podległych krajach: w Czechach, na Węgrzech i Słowacji oraz w Polsce.
Projekt Qashqai Commando składa się z trzech samochodów oklejone w specyficzny sposób, grupa animatorów i team parkurowy. Dodatkową atrakcją (w niektórych miastach) jest Qashqai DJ, w którym zainstalowano unikalny system nagłośnienia, hydrauliczne sterowanie wysuwanymi drzwiami i zintegrowana konsola dla DJ'a. W Polsce akcja będzie składać z 16, jednodniowych pokazów i imprez dealerskich.
Jak zapewniają przedstawiciele Nissan Sales Central & Eastern Europe Każdego dnia imprezy punkty dealerskie będą otwarte w wydłużonych godzinach, auta testowe będą do dyspozycji, klienci będą mogli zapoznać się ze sztuką miasta, jaką jest parkur, wziąć udział w konkursach i otrzymać okolicznościowe pamiątki 200 pierwszych klientów otrzyma nieśmiertelniki Qashqai Commando. Dodatkowo, wszyscy ci, którzy zamówią samochód Qashqai lub Qashqai+2 w dniu imprezy otrzymają specjalny pakiet akcesoriów o wartości ok. 3 000 złotych.
Pomysł powstał aby klienci mogli nie tylko znać model z telewizyjnych reklam ale bliżej poznać i dotknąć Qashqai'a.
Więcej informacji na stronie www.qqcommando.com
Fot. Artur Ławnik
Źródło: Nissan