Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

Mazda Motor Poland zajęła II miejsce w „Badaniu satysfakcji dealerów samochodowych” i jednocześnie została po raz trzeci uznana za markę najbardziej pożądaną przez dealerów. Oba wyróżnienia zostały przyznane podczas 9. Ogólnopolskiego Kongresu Dealerów Samochodów, który odbył się w dniach 5-6 czerwca.

Mazda Motor Poland zajęła II miejsce w „Badaniu satysfakcji dealerów samochodowych” i jednocześnie została po raz trzeci uznana za markę najbardziej pożądaną przez dealerów. Oba wyróżnienia zostały przyznane podczas 9. Ogólnopolskiego Kongresu Dealerów Samochodów, który odbył się w dniach 5-6 czerwca. Wyniki 11. edycji badania DCG Dealer Consulting oraz firmy doradczej EY „Badanie satysfakcji dealerów samochodowych” potwierdziły skuteczność polityki handlowej i marketingowej realizowanej przez Mazda Motor Poland.

Badanie, zgodnie z metodologią niezmienną od ponad dekady, obejmuje 3 kluczowe obszary, które w różnym stopniu mają wpływ na ocenę współpracy dealerów z importerami. Najistotniejsza jest ewaluacja polityki importera, jako przedstawiciela międzynarodowego koncernu, a w szczególności - atrakcyjność umowy dealerskiej, ocena dochodowości prowadzenia stacji, a także konkurencyjność strategii rynkowej czy podejście do prowadzenia biznesu. W tak kluczowej kategorii, jak ocena zadowolenia z wyników finansowych, jakie przynosi firmie autoryzacja marki, Mazda kolejny rok z rzędu zajęła pierwsze miejsce. Najwyższe noty za etykę biznesową importera także ponownie zebrała Mazda.

Kolejne, poddawane audytowi sfery to jakość, dostępność, niezawodność oraz konkurencyjność oferty modeli oferowanych przez importera z punktu widzenia klienta. W tej kategorii, bardzo wysoko, bo na drugim miejscu sklasyfikowane zostały propozycje Mazdy. Trzecim  badanym obszarem jest ocena importera jako przedsiębiorstwa, funkcjonującego na polskim rynku, z własną wizją rozwoju, stylem komunikacji, polityką kadrową i kulturą organizacyjną. W tej sferze najwyższe noty zebrała kadra menadżerska odpowiedzialna za sprzedaż w strukturach Mazda Motor Poland. Bardzo dobrze ocenione zostały przez ankietowanych dealerów wysokie standardy importerskie Mazdy w zakresie sprzedaży i serwisu, które jednocześnie nie pozbawiają dealerów niezależności w prowadzeniu własnego biznesu.

Jesteśmy dumni, że już 3 rok z rzędu Mazda jest najbardziej pożądaną marką przez Dealerów. W Badaniu ich satysfakcji w latach 2014 – 2017 zajmowaliśmy pierwszą pozycję, a obecnie, przy identycznej nocie jak w roku ubiegłym, zostaliśmy sklasyfikowani na zaszczytnym drugim miejscu. To potwierdzenie, że trzymamy konsekwentnie bardzo wysoki poziom w relacjach z naszymi Dealerami. Motto Mazdy „Drive Together” odnosi się także do charakteru współpracy w ramach sieci, którą w Polsce tworzą już 32 salony. Konsekwentnie zmierzamy w kierunku premium, a ocena Dealerów potwierdza, że jesteśmy na właściwej drodze. Warto dodać, że wśród pierwszej piątki znalazły się również takie marki jak Mercedes, BMW, Volvo – powiedział Łukasz Paździor, Dyrektor Generalny Mazda Motor Poland.

Źródło: Mazda

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy


Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

 

Pod koniec lutego polski oddział japońskiej marki Mitsubishi obchodził 20-lecie istnienia w naszym kraju. Z tej okazji przedstawiono dwoje nowych ambasadorów swojej marki. Pierwszym została Anna Cieślak, która zasiadła za kierownicą modelu ASX. Brzydszą płeć reprezentuje natomiast Maciej Stuhr, który użytkować będzie najnowszy model Outlandera w odmianie PHEV. I właśnie najnowsza, trzecia generacja tego modelu gościła w styczniu w naszej redakcji. Co prawda w zwykłej odmianie benzynowej, ale moim zdaniem równie interesującej, co hybryda. Zapraszam do lektury.

 

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej

Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej