Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

Rok 2013 zakończył się dla Mazdy w Polsce 76-procentowym wzrostem sprzedaży, a dobra passa marki nadal trwa. Potwierdzają to styczniowe wyniki i pula zamówień (ponad 950) zebranych od klientów. (Pokaż news)

Salony dealerskie Mazdy wydały klientom 591 samochodów Mazda, co oznacza 201% wzrostu w porównaniu do stycznia 2013 r. Najczęściej wybieranym modelem była Mazda3 (275 szt.), zaraz za nią Mazda6 (177) i CX-5 (116). To potwierdza sukces nowych modeli nowej generacji Mazdy i strategii marki.
Styczeń był rekordowym miesiącem w historii Mazda Polska – największa liczba rejestracji i zamówień oraz awans na 15. pozycję na rynku. Warto podkreślić, że to wynik osiągnięty mimo braku samochodów z homologacją ciężarową, co pokazuje, że klienci biorą pod uwagę nie tylko możliwość odliczenia podatku VAT, ale przede wszystkim doceniają wyjątkowy produkt i wartości marki. Cieszy nas również, że w salonach Mazdy pojawia się coraz więcej klientów z marek premium, co pokazuje, że marka zmienia wizerunek w kierunku zgodnym z rozwojem naszych modeli - mówi Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Motor Poland.

Źródło: Mazda Motor Poland

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej