Rok 2013 zakończył się dla Mazdy w Polsce 76-procentowym wzrostem sprzedaży, a dobra passa marki nadal trwa. Potwierdzają to styczniowe wyniki i pula zamówień (ponad 950) zebranych od klientów. (Pokaż news)
Salony dealerskie Mazdy wydały klientom 591 samochodów Mazda, co oznacza 201% wzrostu w porównaniu do stycznia 2013 r. Najczęściej wybieranym modelem była Mazda3 (275 szt.), zaraz za nią Mazda6 (177) i CX-5 (116). To potwierdza sukces nowych modeli nowej generacji Mazdy i strategii marki.
Styczeń był rekordowym miesiącem w historii Mazda Polska – największa liczba rejestracji i zamówień oraz awans na 15. pozycję na rynku. Warto podkreślić, że to wynik osiągnięty mimo braku samochodów z homologacją ciężarową, co pokazuje, że klienci biorą pod uwagę nie tylko możliwość odliczenia podatku VAT, ale przede wszystkim doceniają wyjątkowy produkt i wartości marki. Cieszy nas również, że w salonach Mazdy pojawia się coraz więcej klientów z marek premium, co pokazuje, że marka zmienia wizerunek w kierunku zgodnym z rozwojem naszych modeli - mówi Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Motor Poland.
Źródło: Mazda Motor Poland