Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

Pomimo identycznego rozstawu osi jak u swojego poprzednika, nowy GS oferuje więcej przestrzeni i komfortu wszystkim osobom w kabinie. Otwory przednich oraz tylnych drzwi zostały tak zaprojektowane, aby w maksymalnym stopniu ułatwić wsiadanie i wysiadanie.

Nowe przednie fotele mają obniżone siedziska, co sprawia, że biodra kierowcy znajdują się o 100 mm bliżej środka ciężkości samochodu. Fotele te łączą optymalne trzymanie z doskonałym komfortem. Nowo zaprojektowane oparcia są lepiej przystosowane dla wysokich osób. Wydłużony skok przesuwu fotela rozszerza do maksimum zakres możliwości dopasowania. W połączeniu ze zwiększonym zakresem regulacji pionowej pozwoliło to uzyskać więcej miejsca na nogi i do 30 mm więcej miejsca nad głowami.

Nowe fotele zapewniają aż 18 różnych możliwości regulacyjnych. Obejmują one między innymi anatomiczne zagłówki, trzymanie barkowe, trzymanie boczne, 4-kierunkową regulację podparcia lędźwiowego oraz możliwość zmiany długości siedziska w zakresie do 76 milimetrów.

Również tylne siedzenia zostały przeprojektowane, ze zmienionymi pod kątem większego komfortu kątem odchylenia oparcia i wyprofilowaniem siedziska. Mniejsza grubość oparć przednich foteli pozwoliła uzyskać o 20 mm więcej miejsca na wysokości kolan. Jest też o 25 mm więcej miejsca nad głowami.

Dzięki nowej, bardziej zwartej konstrukcji tylnego zawieszenia, o 170 mm wzrosła szerokość otworu załadunkowego, a wydłużenie przestrzeni bagażowej nowego GS przy jednoczesnym zmniejszeniu jej wysokości uczyniło ją bardziej praktyczną oraz lepiej dostępną przy załadunku i wyładunku. Wyraźnie wzrosła też pojemność bagażnika, zarówno w wersji benzynowej - która obecnie wynosi 566 litrów1 (o 31% więcej w porównaniu z poprzednim GS 300), jak i hybrydowej - pojemność bagażnika GS 450h wzrosła do 482 litrów2 (o 61% więcej w porównaniu z dotychczasowym GS 450), co uzyskano dzięki warstwowemu ułożeniu ogniw akumulatora trakcyjnego. Czyni to model GS liderem w swojej klasie pod względem ilości miejsca w bagażniku.

Źródło: Lexus

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej