Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

Już 18 rok z rzędu Kia Motors pełni rolę głównego sponsora wielkoszlemowego turnieju tenisowego w regionie Azji i Pacyfiku. Na potrzeby organizacji jego tegorocznej edycji Kia Motors Corporation dostarczyła flotę aż 120 samochodów.

Oficjalna ceremonia przekazania samochodów odbyła się wczoraj na Placu Federacji w Melbourne, w której uczestniczył ambasador marki Kia – Rafael Nadal, zwycięzca 17 turniejów wielkoszlemowych. Auta będą wykorzystywane do przewozu zawodników, sędziów i VIP-ów podczas dwutygodniowego turnieju, który rozpocznie się 14 stycznia w Melbourne i zakończy się 27 stycznia finałem męskiego singla w Rod Laver Arena.

W ciągu ostatnich 18 lat samochody marki Kia, które były użyczane organizatorom, pokonały miliony kilometrów podczas tysięcy podróży, w trakcie których przewoziły tenisistów i sędziów, zapewniając im komfort i bezpieczeństwo. W tym roku samochody marki Kia, do prowadzenia których oddelegowano ponad 350 kierowców, będą kontynuowały tę tradycję. Organizatorzy tegorocznego Australian Open spodziewają się, że w trakcie turnieju samochody przejadą łącznie ponad 450.000 kilometrów podczas setek krótszych i dłuższych podróży.

„Od prawie dwudziestu lat Kia jest dumna z roli głównego sponsora jednego z największych wydarzeń sportowych na świecie. Z niecierpliwością czekamy na kolejne dwa tygodnie zawodów i wierzymy, że ten rok współpracy będzie najlepszym w historii” – powiedział James Cho, Prezes Kia Motors Australia.

„Kia zawsze była dla Australian Open czymś więcej niż tylko głównym sponsorem. Koreańska marka od lat jest cenionym członkiem tenisowej rodziny i pomogła nam niezwykle rozwinąć turniej na przestrzeni dwóch ostatnich dekad. Samochody marki Kia, które w styczniu przewożą graczy wokół Melbourne oraz obsługują wiele imprez towarzyszących turniejowi stały się nieodłącznymi elementami turnieju i jego ważną częścią” – powiedział Craig Tilley, Dyrektor turnieju Australian Open.

Dla uczczenia wieloletniego zaangażowania związanego z tenisem, Kia organizuje różne konkursy dla miłośników tej dyscypliny sportu na całym świecie. Konkurs „AO Selfie Contest” zapewni kibicom tenisa możliwość dzielenia się w mediach społecznościowych ulubionymi momentami z turnieju. 68 klientów marki Kia z 28 krajów zostanie zaproszonych do oglądania turnieju na żywo oraz weźmie udział w ekskluzywnej szkole gry w tenisa prowadzonej przez zawodowych graczy i otrzyma bilety na mecze półfinałowe singla mężczyzn.

Źródło: KIA

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy


Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

 

Pod koniec lutego polski oddział japońskiej marki Mitsubishi obchodził 20-lecie istnienia w naszym kraju. Z tej okazji przedstawiono dwoje nowych ambasadorów swojej marki. Pierwszym została Anna Cieślak, która zasiadła za kierownicą modelu ASX. Brzydszą płeć reprezentuje natomiast Maciej Stuhr, który użytkować będzie najnowszy model Outlandera w odmianie PHEV. I właśnie najnowsza, trzecia generacja tego modelu gościła w styczniu w naszej redakcji. Co prawda w zwykłej odmianie benzynowej, ale moim zdaniem równie interesującej, co hybryda. Zapraszam do lektury.

 

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej

Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej