Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

Liga Europy UEFA, której rozgrywki w sezonie 2018-2019 właśnie się rozpoczęły, ma nowego oficjalnego partnera – Kia Motors. Trzyletnia umowa sponsorska będzie obowiązywała aż do finału Ligii Europy w 2021 roku. Dzięki Kia Motors fani piłki nożnej będą bliżej turnieju niż kiedykolwiek wcześniej.

Liga Europy UEFA to największy na świecie turniej zawodowych klubów piłkarskich, w którym bierze udział 48 drużyn z 27 krajów. Podczas tegorocznej edycji turnieju zostanie rozegranych aż 205 spotkań, które na żywo i przed telewizorami zobaczy łącznie około miliarda fanów. Kia Motors, jako oficjalny partner turnieju, przyczyni się do jeszcze większego zaangażowania kibiców piłki nożnej w Europie i na świecie do aktywnego uczestnictwa w tych rozgrywkach.

Po raz pierwszy w Lidze Europy UEFA zostaje wprowadzony wyjątkowy program zorganizowany przez Kia, który młodym fanom piłki nożnej z całej Europy – w wieku od 8 do 12 lat – umożliwia wzięcie udziału w ceremonii rozpoczęcia każdego z 205 meczów. Młodzi piłkarze zakwalifikowani do programu będą bohaterami niepowtarzalnego wydarzenia, którym przed rozpoczęciem każdego meczu jest bez wątpienia wprowadzenie na stadion oficjalnej piłki w asyście sędziów i piłkarzy oraz na oczach tysięcy kibiców.

Kia wspiera także grę internetową UEFA – UEL Daily Fantasy – dostępną na stronie internetowej www.UEFA.com. Fani wybierają w niej najlepszych ich zdaniem graczy z klubów, które grają w danym dniu. Następnie, każdy gracz otrzymuje ocenę wynikającą z jego zaangażowania w grę – pod uwagę są brane takie czynniki, jak liczba strzelonych goli, asystowanie podczas zdobywania bramek, strata lub obrona rzutów karnych, czas przebywania na boisku, a nawet otrzymanie żółtej lub czerwonej kartki. Fani, którzy wezmą udział w grze „UEL Daily Fantasy” będą umieszczani na liście rankingowej. Najlepsi z nich wygrają ekskluzywne nagrody związane z piłką nożną.

Marka Kia będzie także współpracowała z UEFA przy organizacji pierwszego „Trophy Tour” Ligii Europy UEFA, dzięki czemu kibice w Europie będą mieli szansę zobaczyć na żywo kultowe trofeum i spotkać się przy tej okazji z najsłynniejszymi piłkarzami.

Na finały w latach 2019, 2020 i 2021 organizatorom Ligii Europy UEFA Kia udostępni 90 samochodów. Auta marki Kia będą wykorzystywane do przewozu sędziów, urzędników, delegatów i VIP-ów, a także podczas organizacji finału. Najbliższy finał Ligi Europy UEFA zostanie rozegrany na Stadionie Olimpijskim w Baku w Azerbejdżanie w dniu 29 maja 2019 roku.

Rola oficjalnego partnera Ligii Europy UEFA i zaangażowanie się w działania, w których uczestniczy ogromna liczba fanów piłki nożnej z wielu krajów stwarza nowe możliwości zwiększenia świadomości marki Kia. Jako oficjalny sponsor dużych imprez sportowych na całym świecie Kia Motors od lat angażuje się w, między innymi, Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej FIFA, Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA i Copa América oraz w turniej Australian Open w tenisie ziemnym (nieprzerwanie od 2002 roku). Kia Motors wspiera również lekkoatletykę i sportowców z różnych dyscyplin na całym świecie. Kia Motors Polska angażuje się w sport motorowy. Kia i wyścigi to związek, który trwa w Polsce już od 13 sezonów. KIA PLATINUM CUP to mistrzowska seria wyścigowa, w której zawodnicy rywalizują za kierownicami profesjonalnie przygotowanych Kia Picanto. Przeznaczona przede wszystkim dla młodych i poczatkujących zawodników, ma na celu umożliwienie im postawienia pierwszego kroku w świecie wyścigów samochodowych.

Źródło: KIA

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy


Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

 

Pod koniec lutego polski oddział japońskiej marki Mitsubishi obchodził 20-lecie istnienia w naszym kraju. Z tej okazji przedstawiono dwoje nowych ambasadorów swojej marki. Pierwszym została Anna Cieślak, która zasiadła za kierownicą modelu ASX. Brzydszą płeć reprezentuje natomiast Maciej Stuhr, który użytkować będzie najnowszy model Outlandera w odmianie PHEV. I właśnie najnowsza, trzecia generacja tego modelu gościła w styczniu w naszej redakcji. Co prawda w zwykłej odmianie benzynowej, ale moim zdaniem równie interesującej, co hybryda. Zapraszam do lektury.

 

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej

Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej