Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

 

 

Kia Motors Polska zaangażowała się we wsparcie podopiecznych Fundacji „Dr Clown” i prowadzonej przez organizację „Terapii śmiechem”. Firma przekazała Fundacji dwa samochody, którymi „doktorzy clowni” będą docierać do podopiecznych w szpitalach. Kia Motors Polska sfinansowała także ponad 2 000  gier i zabawek edukacyjnych, które wolontariusze Fundacji „Dr Clown” przekażą małym podopiecznym w szpitalach i placówkach specjalnych.

 

W czerwcu odbyło się uroczyste przekazanie samochodów, w którym wzięli udział Anna Czerniak, Prezes Fundacji „Dr Clown” oraz Wojciech Szyszko, Dyrektor Zarządzający Kia Motors Polska.

 

 

Podarowane przez Kia Motors Polska samochody będą służyć w realizacji celów statutowych Fundacji „Dr Clown” w dwóch jej oddziałach – w Lublinie i Gdańsku. W ramach współpracy z Kia do Fundacji przyjechały również ponad 2 tysiące bajecznie kolorowych gier i zabawek, wyselekcjonowanych tak, by pobudzać kreatywność i twórczy potencjał grających oraz zapoznawać ich z zasadami bezpieczeństwa na drodze. Zabawki zostaną przez wolontariuszy Fundacji „Dr Clown” przekazane do ponad 150 dziecięcych szpitali i placówek specjalnych odwiedzanych przez Fundację.

 

Bardzo nas cieszy, że zyskaliśmy kolejnego partnera i przyjaciela, który, tak  jak i my wierzy, że uśmiech leczy a także pomaga nam odkrywać w chorych dzieciach ich wewnętrzną siłę i motywację do radości i zabawy. Poza symbolicznym charakterem tych darów to przede wszystkim nie do przecenienia pomoc faktyczna – powiedziała Anna Czerniak, prezes Fundacji „Dr Clown”.

 

Nasza Fundacja działa na różnych płaszczyznach a to wszystko nie byłoby możliwe bez wsparcia naszych darczyńców. W tym wypadku bez samochodów marki Kia, które są nam niezbędne w codziennej pracy Fundacji. Dzięki samochodom przekazanym przez Kia Motors Polska „doktorzy clowni” będą mogli docierać teraz z „Terapią śmiechem” do chorych w szpitalach szybciej i częściej  – dodała Anna Czerniak.

 

 

 

Wręczając Pani Annie Czerniak  kluczyki do Vengi i Carensa, Wojciech Szyszko, dyrektor zarządzający Kia Motors Polska powiedział : Od dłuższego już czasu  obserwujemy dokonania i starania Fundacji „Dr. Clown”. To dzięki determinacji wolontariuszy Fundacji, choć na chwilę, zagościć może uśmiech na twarzach bardzo chorych dzieci i ich najbliższych.  Jesteśmy pełni podziwu dla działań, siły i cierpliwości tej wspaniałej organizacji.. Przekazując nasze samochody oraz gry i zabawki chcemy pomóc w osiąganiu szczytnych celi Fundacji.

 

 Fundacja „Dr Clown” od 1999 roku prowadzi program „Terapii śmiechem i zabawą” (geloterapii) w szpitalach oraz placówkach specjalnych, edukacyjnych i opiekuńczych. Wolontariusze Fundacji – „doktorzy clowni”, w kolorowych strojach i z czerwonymi noskami niosą uśmiech i bawiąc, likwidują napięcia spowodowane trudną sytuacją osób zmagających się z chorobą i trudnościami życiowymi. „Doktorzy clowni” odwiedzają rocznie prawie 60 000 potrzebujących – dzieci, osób niepełnosprawnych oraz seniorów – w 170 szpitalach i placówkach specjalnych w ponad 80 miastach w całej Polsce.

 

Źródło: KIA

 

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej