Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

Kia Motors Corporation jest oficjalnym sponsorem rozgrywek piłkarskich UEFA EURO 2012™ oraz UEFA EURO 2016™. Zgodnie z podpisaną umową Kia otrzymała najważniejsze prawa sponsorskie na wszystkich imprezach UEFA EURO 2012™, w tym prawo wykorzystywania logotypów, emblematów i firmowego oznakowania na stadionach piłkarskich

Samochody użytkowane na potrzeby obu edycji mistrzostw UEFA EURO 2012™pochodzić będą z parku Kia i Hyundai. Marka będzie widoczna na biletach, w zakładce Euro 2012 na oficjalnej stronie internetowej UEFA i wydarzeniach poprzedzających mistrzostwa.

W ramach umowy Kia otrzymała także prawa do organizowania promocji z biletami na mecze oraz do tworzenia produktów z wykorzystaniem łączonego logo Kia i UEFA. Teraz na, stworzonym przez Kia Motors Polska, popularnym portalu społecznościowym Facebook fanpage Kocham Football można obstawiać wyniki meczów eliminacyjnych do mistrzostw Europy Polska-Ukraina 2012. Kibicowanie swojej ulubionej drużynie piłkarskiej jest świetną zabawą, a typowanie wyników podnosi jeszcze dodatkowo adrenalinę. Dodatkową motywacją do zabawy jest możliwość zdobycia cennych dla każdego kibica nagród w postaci biletów na mecze Mistrzostw Europy 2012!.

Przed każdą kolejką meczów eliminacyjnych Euro 2012 uruchamiana jest kolejna runda konkursu. Już za kilka dni ruszy 2 z 5 rund. Wypełnić aplikację i wziąć udział w zabawie może każdy kto odwiedzi fanpage Kocham Football http://www.facebook.com/KochamFootball i kliknie „lubię to”. Dla tych, którzy będą najlepiej i najszybciej typować wyniki Kia Motors Polska przygotowała bilety na mecze Mistrzostw Europy 2012. Teraz każdy kibic może wziąć udział w grze, w której gwarantowane są nie tylko emocje, ale także cenne nagrody. Dla wszystkich fanów piłki nożnej Kia przygotuje w przyszłości wiele konkursów z super nagrodami. Kibicujmy biało-czerwonym na fanpage Kocham Football!

Kia Motors uważa sponsoring piłki nożnej za istotny element strategii marketingowej oraz skuteczną metodę komunikacji ze swoimi klientami, ponieważ wspólna pasja do futbolu znakomicie sprzyja budowie trwałych więzi emocjonalnych. Jest to także doskonały sposób na utrwalenie wizerunku Kia jako marki przybliżającej ten najpopularniejszy sport do kibiców i fanów piłki nożnej na całym świecie.

Źródło: KIA

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej