Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

 

Zaprojektowane, aby podkreślić bardzo śmiały projekt modeli Renegade i Cherokee, nowe wersje specjalne „Night Eagle" zostały stworzone na wersji wyposażenia Longitude i wyróżniają się charakterystycznymi elementami w kolorze czarnym, które uwydatniają ich odważny i oryginalny charakter, a także wyjątkowe możliwości indywidualizacji.

Brawurowy wygląd Jeepa Renegade „Night Eagle" podkreśla jego miejski i ekskluzywny styl. Jest to zasługą niektórych elementów w kolorze szarym z satynowym wykończeniem, takich jak logo „Jeep", atrapa chłodnicy, ramy lamp przeciwmgielnych, relingi dachowe oraz dedykowany logotyp, które są dopasowane do ekskluzywnych 17 calowych czarnych felg aluminiowych. Specjalna seria z dumą prezentuje nowy matowy lakier nazwany Volcano Sand, który jest dodatkiem do pozostałych czterech kolorów: Carbon Black, Alpine White, Glacier Silver i Solar Yellow .

Renegade „Night Eagle" na wystawie we Frankfurcie prezentuje się w nowej „liberii" Volcano Sand z silnikiem 2.0 Diesel o mocy 140 KM i manualną, 6-biegową skrzynią biegów oraz systemem napędu 4x4 Jeep® Active Drive. Wewnątrz: skórzana kierownica, ekskluzywne siedzenia z materiałową tapicerką i elektryczną regulacją odcinka lędźwiowego w fotelu kierowcy, system UConnect z 5-calowym ekranem, manualna klimatyzacja, deska rozdzielcza z 3.5-calowym wyświetlaczem dotykowym TFT, tempomat i tylne czujniki parkowania, które tworzą komfortowe i jednocześnie wysoko zaawansowane technologicznie warunki do jazdy.

Jeep Renegade „Night Eagle" może zostać wyposażony, w zależności od rynku, w silniki 2,0 Multijet (o mocy 120 KM lub 140 KM), 1.6 Multijet o mocy 120 KM i 1.4 MultiAir o mocy 140 KM.

Także Jeep Cherokee „Night Eagle" wyróżnia się śmiałymi ciemnymi elementami designu. Na zewnątrz prezentuje różne błyszczące czarne wstawki, które sprawiają, że jego wygląd staje się bardziej agresywny i sportowy. Począwszy od przedniego logo „Jeep" do atrapy chłodnicy, od relingów dachowych do aluminiowych 18-calowych felg, od logo „4x4" i „Cherokee" do przyciemnionych tylnych szyb. Ofertę kompletują takie elementy zewnętrzne, jak dedykowane logo i zestaw czterech kolorów do wyboru: Black, White, Billet Silver i Granite Crystal. Wewnątrz - pełne standardowe wyposażenie obejmuje: systemu Uconnect z 8,4 calowym ekranem oraz z systemem nawigacji, 9 głośników z subwooferem (głośnikiem superniskotonowym), skórzane koło kierownicy, dwustrefowa klimatyzacja, deska rozdzielcza z 3.5-calowym wyświetlaczem dotykowym TFT, elektrycznie sterowana pokrywa bagażnika i tylne czujniki parkowania.

Model ten jest wyposażony w nowy silnik turbodiesel 2.2 Multijet II o mocy 185 KM lub 200 KM (w zależności od rynku), z systemem napędu 4x4 Active Drive I.

Jeep Cherokee „Night Eagle" przedstawiony we Frankfurcie w kolorze Billet Silver z czarnym skórzanym wnętrzem ma pełne standardowe wyposażenie, które obejmuje reflektory biksenonowe, przednie i tylne czujniki parkowania, system 8,4 Uconnect NAV, reflektory z czujnikiem zmierzchu i wycieraczki z czujnikiem deszczu, skórzane siedzenia, skórzane koło kierownicy, dwustrefowa klimatyzacja, elektrycznie sterowana pokrywa bagażnika i elektrycznie składane lusterka boczne.

Model ma na wyposażeniu nowy silnik 2.2 Multijet II o mocy 200 KM z 9-stopniową, automatyczną skrzynią biegów i z systemem napędu 4x4 Active Drive I, który zapewnia doskonałe osiągi.

Wersje specjalne „Night Eagle" modeli Renegade i Cherokee będą produkowane w ograniczonych ilościach, a ich sprzedaż rozpocznie się jeszcze w tym roku.

Samochody pokazowe: Cherokee KrawLe i Wrangler Rubicon Sunriser.

Powstały na podstawie wersji Trailhawk, samochód pokazowy Cherokee KrawLer, jak wynika z nazwy, został zaprojektowany w celu pokonywania najtrudniejszych warunków drogowych: określenie „crawler" (robot, coś pełzającego) w rzeczywistości odnosi się do kategorii „rock crawler", prototypów samochodów terenowych, które mogą pokonywać najbardziej ekstremalne przeszkody. Natomiast „KL" jest to kod identyfikujący rodzinę Cherokee.

Samochód został podniesiony, aby stawić czoła najbardziej ekstremalnym warunkom terenowym i również w tym celu model ten został wyposażony w specjalny osprzęt dostarczony przez firmę Mopar: od specjalnego zawieszenia do opon terenowych BF Goodrich KM2 255/80/17, od szerszych błotników do płyt ochronnych i progów.

Model wyróżnia się szczególnym kolorem  Matte Green, ten ciemnozielony matowy kolor odnosi się do tradycji marki Jeep, wraz z zewnętrznymi i wewnętrznymi elementami w kolorze szarego kwarcu. Samochód pokazowy KrawLer został wyposażony w potężny silnik 3.2 V6 Pentastar o mocy 272 KM,
9-stopniową, automatyczną skrzynię biegów oraz napęd na wszystkie koła „Jeep® Active Drive Lock" z niskim przełożeniem i blokadą tylnego mechanizmu różnicowego.

Szczególna uwaga należy się również samochodowi pokazowemu Wrangler Rubicon Sunriser. Pojazd ten zostanie przedstawiony na wystawie w ekskluzywnej kolorystyce Matte Orange, z której to wywodzi się jego oryginalna nazwa, jak również ze specjalnie zaprojektowanymi akcesoriami firmy Mopar. Jego zderzaki są specyficzne, jak to w samochodach terenowych, natomiast ten przedni ma podwójny hak holowniczy. Terenowe błotniki sprawiają, że Sunriser wydaje się jeszcze bardziej agresywny i przystosowany do użytkowania w ekstremalnych warunkach, o czym świadczy także obecność zestawu do podnoszenia zawieszenia o 4 cale, niskie drzwi oraz ogólny wygląd samochodu wraz ze światłami LED, które umieszczone są pomiędzy słupkami a przednią szybą. Ta sama technologia LED została zastosowana w przednich i tylnych światłach do jazdy dziennej. Wnętrze wykonane jest z czarnej skóry z niestandardowym wykończeniem, które odzwierciedla fluorescencyjny matowy, pomarańczowy kolor karoserii.

Powołanie Jeepa Wranglera do jazdy w ekstremalnych warunkach podyktowane jest również obecnością silnika 2.8 CRD w połączeniu z 5-biegową, automatyczną skrzynią biegów, osłony silnika i kół beadlock. Beadlock jest to akcesorium, które mocuje oponę do obręczy, tak, aby uniknąć zdeformowania koła, podczas pokonywania dystansów przy bardzo niskim ciśnieniu, tak jak w przypadku jazdy w wymagającym terenie np. po skałach, piasku czy błocie.

Na stanowisku wystawowym, pojawi się również wersja specjalna Jeepa Renegade Trailhawk, wyposażona w elementy dostarczone przez firmę Mopar. Model ten wyposażony jest w 17-calowe felgi aluminiowe, płyty podwozia, dwa tylne haki holownicze i ekskluzywne czarne ramy lusterek, które kontrastują z kolorem Anvil. Wewnątrz, możliwości indywidualizacji przewidują sportowe pedały i dywaniki projektu Jeep. Wszystkie te akcesoria Mopar zostały specjalnie zaprojektowane w celu podkreślenia ducha przygody Jeepa Renegade, świetnie przystosowanego do jazdy terenowej.

 

Marka Jeep potwierdza swoją dynamiczną sprzedaż.

Wystawa marki Jeep we Frankfurcie jest również okazją do świętowania niezwykłych wyników biznesowych z ostatnich dwóch lat. W 2014 roku, Jeep był rzeczywiście marką, która zanotowała najwyższą stopę wzrostu w Europie (źródło ACEA), a ilość zarejestrowanych samochodów wzrosła o ponad 42% w regionie EMEA i o 70% w Europie (UE 28 + EFTA).

Ten sam pozytywny trend utrzymał się w pierwszym półroczu 2015 roku. W porównaniu do analogicznego okresu w 2014 roku, w rzeczywistości, sprzedaż marki Jeep w Europie wzrosła o 174%, osiągając łącznie ilość 45.000 sprzedanych samochodów.

Cała gama samochodów na stoisku wystawowym we Frankfurcie.

Marka Jeep prezentuje się na Międzynarodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie ze stoiskiem, które pokazuje dwa oblicza gamy: z jednej strony swoje DNA ukierunkowane na jazdę off-roadową w najczystszej i najbardziej ekstremalnej postaci, wyrażającą się w zastosowaniu szlachetnych materiałów naturalnych, takich jak drewno i kamień, z drugiej strony bardziej technologiczne i nowoczesne oblicze marki, właściwe dla najbardziej topowych samochodów z gamy, które podkreślone jest użyciem stali oraz ogromną powierzchnią ściany Led, umieszczonej w głębi stoiska.

Oprócz pełnej gamy samochodów Jeepa, w specjalnej części stoiska można będzie z bliska zobaczyć niektóre ekskluzywne akcesoria i oryginalne części zamienne Jeepa, wykonane we współpracy z Mopar. Poza tym, dostępna będzie cała, oficjalna kolekcja reklamowa Jeepa, w tym artykuły przeznaczone dla Jeep® Owners Group (JOG), jedynego oficjalnego klubu marki Jeep zarządzanego centralnie przez markę, aktywnej już w 17 krajach europejskich, która liczy już ponad 37.000 członków.

Wreszcie, dzięki rozdawanym materiałom informacyjnym dostępnym na stoisku, odwiedzający będą mogli poznać produkty oferowane przez FCA Bank, spółkę finansową wyspecjalizowaną w branży motoryzacyjnej. Spółka działa na głównych rynkach europejskich - a także w Niemczech za pośrednictwem FCA Bank Deutschland GmbH - i przyświeca jej jeden cel: wspieranie sprzedaży samochodów wszystkich marek FCA za pośrednictwem innowacyjnych produktów finansowych, wraz z usługami o wysokiej wartości dodanej, przeznaczonymi dla sieci dealerów, Klientów prywatnych i firm.

Gwiazdą stoiska jest Renegade, pierwszy model  Jeep produkowany we Włoszech - do tej pory ponad 135 tysięcy tych samochodów zostało wyprodukowanych w zmodernizowanym zakładzie w Melfi - sprzedawany w ponad 100 krajach na całym świecie. Po rozpoczęciu produkcji we wrześniu ubiegłego roku, Jeep Renegade zdobył już najważniejsze międzynarodowe nagrody w tym: „Nowość Rok 2015" według Czytelników włoskiego magazynu „Quattroruote", „4x4 Roku 2015", francuskiego magazynu „4x4 Magazine" i „Najlepszy SUV roku 2015" przyznany przez portal Coches.net, lidera hiszpańskich portali świata samochodowego.

Ważne nagrody zostały potwierdzone przez uznanie publiczności, która ceni sobie szczególnie unikalny i charakterystyczny styl marki, jego silne powołanie do jazdy terenowej i kompaktowe rozmiary samochodu.  Od wprowadzenia na rynek, model szybko wspiął się na szczyt listy sprzedaży w swojej kategorii, we Włoszech, Francji i Austrii. Wersja wyposażenia Renegade Limited jest najbardziej poszukiwana na rynku - 55% całkowitej sprzedaży - co, wraz z 10% sprzedażą topowej wersji Trailhawk potwierdza sukces najbogatszych wersji wyposażenia pod względem wyposażenia standardowego. Nie tylko. Do wyboru przede wszystkim wersje z napędem 4x4 - stanowią one prawie 50% wszystkich - oraz te, z innowacyjną, 9-biegową automatyczną skrzynią biegów, które są wybierane przez jednego na pięciu Klientów.

We Frankfurcie odwiedzający mogą podziwiać Renegade Trailhawk, który wyróżnia się elegancką niebieskim kolorem Anvil w połączeniu z czarnym, skórzanym wnętrzem. Jest to wersja najlepiej przystosowana do jazdy terenowej, ponieważ łączy w jednym pojeździe technologię off-road firmowaną przez Jeep i największą innowacyjność motoryzacyjną FCA. Model ten łączy w sobie system napędu na wszystkie koła Jeep Active Drive Low z efektywnym silnikiem turbodiesel 2.0 Multijet o mocy 170 KM i innowacyjną, automatyczną, 9-biegową skrzynię. Jest on również wyposażony w osłoną podwozia do jazdy terenowej, tylny hak holowniczy i szyberdach My Sky. Ponadto, samochód na wystawie oferuje kilka ekskluzywnych akcesoriów dostarczonych przez Mopar: specjalne naklejki na maskę, listwy progowe, czarne osłony na lusterka i dywaniki premium.

Na niemieckim „wybiegu" pokazane są także trzy egzemplarze modelu Cherokee, samochodu o nowatorskiej konstrukcji, ale wiernemu swojej tardycji. Cherokee jest pierwszym w swoim segmencie wyposażonym w innowacyjną, dziewięciostopniową, automatyczną skrzynię biegów oraz w urządzenie odłączające oś tylną, które umożliwia zredukowanie strat energii, kiedy nie jest konieczne wykorzystanie trybu 4x4, gwarantując w ten sposób większą oszczędność spalania. To jednak nie wszystko. Dzięki licznym, zamontowanym systemom bezpieczeństwa, Jeep Cherokee zdobył prestiżowych pięć gwiazdek Euro NCAP.

Na szczególną uwagę zasługuje najnowszy silnik o pojemności 2.2 litra MultiJet II, który zadebiutował właśnie w modelu Cherokee, wśród samochodów Grupy FCA. Wyprodukowany w fabryce w Pratola Serra (Włochy), nowy silnik został wprowadzony niedawno w niektórych krajach europejskich - począwszy od Włoch skończywszy na Hiszpanii, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji i Belgii - spotkał się z wielkim uznaniem Klientów i sprawił, że model Cherokee znalazł się na szczycie w swojej klasie dzięki osiągom, efektywności i wydajności off-road. Dwa warianty mocy, aby spełnić wszelkie wymagania   - 200 KM i 185 KM, oba z maksymalnym momentem obrotowym 440 Nm - w połączeniu z innowacyjną, 9-stopniową, automatyczną skrzynią biegów oraz w zależności od wersji wyposażenia, z systemami napędowymi 4x4 Jeep Active Drive I lub 4x4 Jeep Active Drive II z niskim przełożeniem.

We Frankfurcie publiczność może podziwiać specjalistę od jazdy terenowej: Cherokee Trailhawk. Cechuje go kolor Bright White i wnętrze Morocco wykonane ze szlachetnej, czarnej skóry. Model ten jest wyposażony w silnik 3.2 litra V6  Pentastar o mocy 272 KM, 9-stopniową, automatyczną skrzynią biegów i napęd „Jeep® Active Drive Lock". Lista wyposażenia seryjnego jest bardzo bogata: terenowe, 17-calowe felgi aluminiowe z oponami M+S, System Selec-Speed control, System Hill-Descent Control (system kontroli zjazdu), specyficzne zawieszenie i osłona podwozia do jazdy terenowej, wielofunkcyjna deska rozdzielcza z 7-calowym kolorowym wyświetlaczem TFT, nawigacja satelitarna Uconnect® z 8,4-calowym, kolorowym ekranem dotykowym i mapami 3D, system audio Alpine, bez-kluczykowy system dostępu i uruchamiania pojazdu Keyless Enter-n-Go, reflektory biksenonowe, przednie i tylne czujniki parkowania, zaawansowany system wspomagania hamowania awaryjnego ABA (ADVANCED BRAKE ASSIST), system ostrzegania o najeżdżaniu na poprzedzający pojazd FCW (FORWARD COLLISION WARNING), adaptacyjny tempomat z funkcją Stop & Go, tylna kamera i asferyczne lusterko zewnętrzne eliminujące martwe pole, nowy system wspomagania parkowania równoległego  i prostopadłego.

Na stoisku Jeepa nie mogło oczywiście zabraknąć kultowego Wranglera, będącego od zawsze synonimem off-roadu, modelu, który może poszczycić się „wrodzoną zdolnością" do indywidualizacji, o czym świadczą liczne wersje specjalne, wyprodukowane w ostatnich czterech latach w ograniczonej i limitowanej edycji.

Legendarne możliwości off-road modeli Wrangler są gwarantowane dzięki systemowi napędowemu 4x4 part-time Command-Trac NV241 z możliwością załączania 4X4 w czasie jazdy „SHIFT-ON-THE-FLY". System napędu pozwala wybrać żądany typ napędu w dowolnym momencie, w zależności od warunków jazdy i dla obniżenia zużycia paliwa. Przełożenie skrzyni redukcyjnej 2.72:1 zwiększa moment obrotowy na kołach, zapewniając znakomitą trakcję podczas jazdy w trudnym terenie z niską prędkością. Wybór trybu napędu następuje zawsze manualnie, za pomocą dźwigni w konsoli centralnej. Wszystko to nie wymaga rezygnacji z wyszukanego designu, który odzwierciedla,  jak pragnienie przygody może zostać przeniesione zarówno do jazdy miejskiej, jak i w terenie, o czym świadczy zestaw dachów Dual Top, zapewniający jedyne w swoim rodzaju doznania podczas jazdy z niebem nad głową.

We Frankfurcie reflektory zostaną również skierowane na Jeepa Wrangler Sahara wyposażonego w silnik wysokoprężny turbo 2.8 litra o mocy 200 KM i momencie obrotowym 460 Nm, z pięciobiegową, automatyczną skrzynią biegów i napędem na wszystkie koła.  Na zewnątrz, samochód cechuje kolor  Firecraker Red połączony z czarnym skórzanym wnętrzem, nad którym unosi się ekskluzywny zestaw dachów Dual Top®, składający się z twardego dachu z trzema demontowanymi panelami w kolorze nadwozia oraz dachu miękkiego (soft top), zapewniający jedyne w swoim rodzaju doznania podczas jazdy po gołym niebem. Agresywny wygląd modelu Wrangler Sahara dopełniają 18-calowe felgi aluminiowe z satynowym wykończeniem oraz opony 255/70 R18 dostosowane również do jazdy terenowej.

Bogate wyposażenie standardowe obejmuje automatyczne reflektory, klimatyzację automatyczną, najwyższej jakości system audio z subwooferem (głośnikiem superniskotonowym) i błotniki w kolorze nadwozia. Ponadto, samochód na wystawie we Frankfurcie oferuje system multimedialny i nawigację satelitarną UconnectTM GPS z ekranem dotykowym 6,5", z dyskiem twardym o pojemności 40 gigabajtów, port USB, wejście AUX i odtwarzacz DVD.

Wystawę Jeepa we Frankfurcie kompletuje model Grand Cherokee,  najbardziej utytułowany samochód premium w segmencie dużych SUV-ów. Od ponad dwudziestu lat flagowy Grand Cherokee stanowi najwyższy wyraz marki Jeep pod względem wyrazistego stylu, jakości i innowacji technologicznych. Reprezentujący szeroką i ekskluzywną gamę, we Frankfurcie przedstawiony jest on w wersji Summit oraz w wersji sportowej SRT o wysokiej wydajności.

Grand Cherokee Summit to topowa wersja chętnie wybierana przez Europejczyków, o czym świadczy 30% udział w całkowitej sprzedaży. Oferowany z silnikiem diesel Multijet II o pojemności 3 litrów, mocy 250 KM i z 8-stopniową skrzynią biegów, wystawiany samochód wyróżnia się eleganckim kolorem nadwozia Briliant Black,  tapicerką skórzaną Morocco, 20-calowymi felgami aluminiowymi i podwójnym szklanym dachem. Poza tym, wystawiany egzemplarz ma zamontowany innowacyjny system multimedialny „Blu Ray DVD", który składa się z dwóch niezależnych ekranów dla pasażerów siedzących z tyłu, każdy z portem HDMI i AUX oraz bezprzewodowymi słuchawkami. Ponadto, wszystkie wersje Summit wyposażone są w wyszukany system audio Harman Kardon o mocy 825 watt i 19 głośników oraz w absolutną nowość MY15, technologię Active Noise Cancellation, która za pośrednictwem nagłośnienia audio Harman Kardon i 4 dodatkowych mikrofonów, udoskonalają komfort akustyczny w samochodzie.

Odwiedzający mogą również podziwiać sportową wersję SRT Grand Cherokee, najszybszy i najmocniejszy jak dotąd model Jeepa, który zapewnia wzorcowe osiągi: przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 5 sekund, maksymalną prędkość 257 km/h, drogę hamowania od 100 do 0 km/h na dystansie 35 metrów. Jest to zasługa niezawodnego, 468-konnego silnika 6,4 litra HEMI® V8 o momencie obrotowym 624 Nm, z technologią oszczędzania paliwa i redukcji emisji spalin Fuel Saver. Poza tym, aby jeszcze bardziej docenić moc silnika, samochód jest wyposażony w system kontroli startu „Launch Control", który poprzez sterowanie silnikiem, skrzynią biegów, rozdziałem momentu obrotowego i zawieszeniem zapewnia wyścigowe osiągi podczas ruszania. System jest uruchamiany za pomocą przycisku umieszczonego w centralnej konsoli. Wystawiany egzemplarz jest w kolorze czerwonym i zamontowane są w nim aluminiowe 20" obręcze kół z czarnymi, chromowanymi wykończeniami, natomiast wnętrze wykonane jest ze czarnej skóry nappa. W tym modelu wykorzystano również technologię Active Noise Cancellation (ANC), która wnosi do wnętrza kabiny typowy dźwięk mocnego silnika HEMI® V8 6,4 litra.

Źródło: Jeep Polska

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej