Po spektakularnej, letniej trasie koncertowej „14 On Fire", w której w roli gwiazd występowały marka Jeep oraz legendarny angielski zespół Rolling Stones, obie ikony powracają na scenę, jako inicjatorzy akcji charytatywnej. Do 23 grudnia na stronie Charity Buzz można wziąć udział w licytacji jedynego w swoim rodzaju nowego Jeepa Renegade, podpisanego w czerwcu w Rzymie podczas jedynego koncertu we Włoszech, przez Micka Jaggera, Keitha Richardsa, Ronniego Wooda i Charliego Wattsa.
Od 26 maja do 2 lipca br. trwała europejska trasa koncertowa Rolling Stones „14 On Fire", w której w charakterze sponsora i jedynego partnera z branży motoryzacyjnej wystąpiła marka Jeep ze swoim flagowym modelem Grand Cherokee, najbardziej utytułowanym SUVem, będącym symbolem premiumness Jeepa. Trasa koncertowa stała się idealną okazją do przedpremierowego zaprezentowania nowego Renegade.
Teraz, związek pomiędzy marką Jeep a zespołem Rolling Stones umacnia się dzięki oryginalnej akcji o dużej wartości społecznej. W roli głównej występuje jedyny egzemplarz nowego Renegade, na którego masce widnieją podpisy członków tego legendarnego zespołu: Micka Jaggera, Keitha Richardsa, Ronniego Wooda i Charliego Wattsa. Do 23 grudnia można będzie wziąć udział w akcji prowadzonej na stronie http://www.charitybuzz.com/RollingStonesJeep (Charitybuzz zbiera fundusze dla organizacji non profit z całego świata, wystawiając na aukcji wyjątkowe przedmioty i działania).
Członkowie Rolling Stones złożyli swoje autografy na masce tego jedynego Jeepa Renegade 22 czerwca w Rzymie, w malowniczej scenerii Circo Massimo, przy okazji jedynego koncertu zespołu we Włoszech. Gościem specjalnym wieczoru był nowy Jeep Renegade, który na starożytnym stadionie został pokazany po raz pierwszy we Włoszech, po światowym debiucie na Salonie Samochodowym w Genewie 2014. Na miejsce przedpremierowego pokazu nie mogła zostać wybrana lepsza lokalizacja, tym bardziej, że jest to pierwszy egzemplarz w historii marki Jeep wyprodukowany we Włoszech i pierwszy samochód Grupy Fiat Chrysler Automobiles stworzony we współpracy włoskich i amerykańskich projektantów.
Sprzedawany w ponad 100 krajach na świecie, w tym w Stanach Zjednoczonych, nowy Jeep Renegade jest modelem o wyjątkowym charakterze, który może poszczycić się wzorcowymi parametrami off-roadowymi, siedemdziesięcioma innowacyjnymi systemami z zakresu bezpieczeństwa, i tym, że jako jedyny w segmencie oferuje dziewięciostopniową, automatyczną skrzynię biegów, dwa rodzaje układów napędowych, system odłączania osi tylnej oraz zestaw wskaźników z 7-calowym wyświetlaczem. Na rynkach EMEA pierwszy Compact SUV Jeepa oferuje cztery wersje wyposażenia (Sport, Longitude, Limited i Trailhawk), połączone z mocnymi silnikami turbodiesel i benzynowymi oraz napędem na przód lub 4x4.
Sponsorowanie europejskiej trasy oraz nowa akcja charytatywna uwypukla podobieństwa pomiędzy dwoma międzynarodowymi ikonami - legendą branży motoryzacyjnej i supergwiazdą muzyki rock, które mogą poszczycić się historią pełną innowacyjnych pomysłów i umiejętnością rozwijania się, wyprzedzania trendów oraz oczekiwań Klientów.
Kiedy w 1945 roku został wyprodukowany pierwszy model Jeepa 4x4 do użytku cywilnego, CJ-2A, amerykańska marka wykazywała duże zainteresowanie wymogami związanymi z mobilnością Klientów i umiejętnością wyprzedzania potrzeb rynku. Od tego momentu Jeep zaczął oferować szerokiej Klienteli innowacyjne produkty o wyraźnym charakterze, zaawansowane pod względem technologicznym i oferujące konkurencyjne osiągi.
W ten sam sposób zespół Rolling Stones zrewolucjonizował historię muzyki rockowej, scalając rock i blues i tworząc swój własny gatunek muzyczny. Przez pięćdziesiąt lat wnosili na światową scenę muzyczną swój niepowtarzalny styl, poprzez innowacyjne utwory pełne akcentów i nawiązań o społecznym wyrazie.
Źródło: Jeep Polska