Według nowych badań przeprowadzonych w Europie przez niezależne organizacje związane z branżą motoryzacyjną, całkowicie nowy Hyundai Tucson utrzyma wiodącą wartość rezydualną w swojej klasie. Analiza przeprowadzona na pięciu największych rynkach wykazała także, że cena kompaktowego SUV-a po trzechlatach będzie około 8% wyższa niż w poprzednim modelu.
Badania w Niemczech, Włoszech i Hiszpanii przeprowadził EurotaxGlass, we Francji magazyn L'Argus,
a w Wielkiej Brytanii CAP Automotive. Wszystkie raporty prognozują imponujące wartości końcowe dla Nowego Tucsona, który ma być jednym z najlepiej sprzedających się modeli Hyundaia w Europie.
W ocenie brano pod uwagę wysoką jakość, wyróżniający design oraz komfort i wygodę codziennego użytkowania.
Przewiduje się, że Tucson zachowa 49% swojej pierwotnej ceny po trzech latach, co jest wynikiem lepszym o 8% w porównaniu do poprzedniego modelu. Badania pokazują, że nowy Tucson przewyższa średnią w segmencie C na pięciu największych rynkach utrzymując w tym samym okresie wartość większą o 2,4%.
Kluczowe elementy,które wzięto pod uwagę przy ocenie Tucsona to m.in. unikalny program 5-letniej gwarancji bez limitu kilometrów wzmacniający postrzeganie wysokiej jakości samochodu, wiodąca
w klasie przestrzeń wewnątrz kabiny oraz inteligentne rozwiązania, wpływające na komfort codziennego użytkowania, jak np. otwierana elektrycznie inteligentna klapa bagażnika i rozkładane siedzenia tylne.
Przy ocenie Tucsona zwrócono także uwagę na design - wyróżniający się, w opinii oceniających, na tle konkurentów. Ma to także w istotny sposób wpłynąć na zainteresowanie Klientów nowym modelem.
Dzięki wprowadzeniu do sprzedaży Tucsona Hyundai zamierza wzmocnić swój sukces w segmencie SUV, w którym marka sprzedała już ponad 1,2 miliona samochodów.
Źródło: Hyundai Polska