Hyundai, jako jedyna marka motoryzacyjna w Europie oferuje wyjątkowy program gwarancyjny na swoje samochody, określany jako 5-Year Tripe Care. W skład tej niepowtarzalnej oferty wchodzi 5 lat pełnej gwarancji bez limitu kilometrów, 5 lat assistance i 5 lat bezpłatnej kontroli stanu technicznego.
Decyzja o zaoferowaniu Klientom tak kompleksowych warunków gwarancji podyktowana jest ambicją Hyundaia, aby stać się jedną z najlepszych marek w ocenie satysfakcji Klienta. Potrójna ochrona oznacza dla użytkowników samochodów marki Hyundai gwarancję jakości, gwarancję mobilności oraz gwarancję spokoju. Aby wzmocnić świadomość oferty na naszym rynku firma zdecydowała się na przetłumaczenie logotypu 5-Year Triple Care na język polski.
Wynikiem powyższych zmian jest wykorzystywanie w aktualnej komunikacji marketingowo sprzedażowej określenia: 5 lat potrójnej gwarancji bez limitu kilometrów. Nowy logotyp w języku polskim pojawiać się będzie we wszystkich materiałach promocyjnych firmy. Hyundai oferuje samochody wyróżniające się pod względem ekonomiki, osiągów i funkcjonalności mówi Marcin Okrój, Dyrektor Zarządzający Hyundai Motor Poland. A to wszystko opakowane w nowoczesny design i niezawodność potwierdzoną najlepszym na rynku programem gwarancyjnym 5 lat potrójnej gwarancji bez limitu kilometrów. Gama korzyści dla Klienta jest więc ogromna - dodaje.
Źródło: Hyundai