Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

W pierwszym tygodniu marca doszło do podpisania strategicznej umowy sponsorskiej, w wyniku której Hyundai został oficjalnym partnerem UEFA EURO 2012TM oraz UEFA EURO 2016 TM.

Porozumienie zawarto w siedzibie firmy w Seulu, a reprezentantami obu stron byli Steve S. Yang, Prezes i CEO Hyundai Motor Company, oraz Michel Platini Prezes UEFA.
''Jako oficjalny sponsor UEFA EUROTOP, Hyundai dołoży wszelkich starań w dążeniu do sukcesów reprezentacji narodowych UEFA aż do roku 2017" - powiedział w trakcie oficjalnej ceremonii Pan Mong-Koo Chung, Prezes Hyundai Kia Automotive Group.
''Nasze zaangażowanie i wsparcie UEFA przyczyni się do wzrostu świadomości marki Hyundai i umocni globalną pozycję koncernu'' - dodał.
Z kolei Michel Platini wyraził swoje zadowolenie z przedłużenia partnerstwa z jedną z najbardziej prężnych i dynamicznych firm. ''Będziemy ściśle współpracować i kibicować działaniom Hyundaia, dążącym do coraz silniejszej obecności firmy na rynku dzięki aktywnemu sponsorowaniu piłki nożnej'' - dodał.
Finały Mistrzostw Europy w piłce nożnej należą do najbardziej prestiżowych rozgrywek piłkarskich i odbywają się co cztery lata. Biorą w nich udział reprezentacje 16 krajów, podzielone na cztery grupy, po cztery zespoły. Najbliższe Mistrzostwa EURO 2012TM zostaną zorganizowane wspólnie przez Polskę i Ukrainę.
Hyundai okazał się wiarygodnym i efektywnym partnerem UEFA EUROTOP angażując się jako oficjalny dostawca floty samochodów podczas piłkarskich mistrzostw Europy w 2000 i 2004r. W 2008 roku Koncern Hyundai-Kia został oficjalnym partnerem EUROTOP UEFA podczas UEFA EURO 2008TM, będąc jedną z najbardziej widocznych marek zaangażowanych we wsparcie piłki nożnej.
Na mocy podpisanej właśnie umowy Hyundai będzie mógł korzystać z praw sponsora podczas wszystkich wydarzeń w ramach UEFA EURO, w tym prawa do używania logo, symboli, oraz emisji sponsorskich wyświetlanych na stadionach. Hyundai dostarczy również samochody, które będą wykorzystywane podczas rozgrywek.
Korzyści wynikające ze związania się Hyundaia z tak prestiżowym wydarzeniem są ogromne - przewidywana oglądalność Mistrzostw w samej tylko Europie szacowana jest na 750 milionów widzów.
Transmisje z Mistrzostw w 2008 roku emitowane były w 200 krajach i zgromadziły ok. 6,6 mld widzów, natomiast liczba kibiców obecnych na stadionach piłkarskich sięgnęła miliona osób.
Poprzez sponsorowanie mistrzostw UEFA EURO oraz FIFA 2010 w Republice Południowej Afryki i FIFA World Cup 2014 w Brazylii, Hyundai obrał najlepszy kierunek w realizacji celu, jakim jest konsekwentne wzmacnianie świadomości marki. Firma będzie prowadzić szereg programów marketingowych o zasięgu globalnym.

Źródło: Hyundai

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej