Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

Hyundai Motor Company rozpoczyna oficjalne działania sponsoringowe UEFA EURO 2008 dostarczając 265 pojazdów, na trwające od 07 do 29 czerwca Mistrzostwa EURO 2008.

Przekazując symboliczny klucz do samochodu przedstawicielom UEFA, Prezes Hyundai Motor Europe K.H. Ahn podkreślił, że Hyundai przechodzi na wyższy bieg, jeśli chodzi o działania sponsorskie.

Jako oficjalny partner motoryzacyjny największego wydarzenia sportowego w Europie Hyundai przekaże następujące modele: - Grandeur - wizytówka floty - którym będą przemieszczać się VIPy (39 aut)
- Sonata (8 aut),
- Santa Fe (12 aut),
- Tucson (2 auta),
- i30CW (70 aut)
- H-1 Van (134 auta)

Dodatkowo firma dostarczy również autokary dla reprezentacji narodowych. Na każdym z nich znajdzie się logo Hyundaia, barwy narodowe oraz wybrane przez fanów hasła, dopingujące drużyny do zwycięstwa. Hyundai zapewnia także kierowców oraz wsparcie techniczne podczas trwania całych Mistrzostw. Hyundai okazał się być niezawodnym i efektywnym partnerem, występując jako oficjalny dostawca samochodów na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej w 2000 i 2004 roku.
Odbywające się wówczas imprezy oraz programy dla klientów były wielkim sukcesem, a marka Hyundai na trwałe wpisała się w świadomość klientów.

Hyundai Motor Company jest jedną z najsilniej wspierających futbol firm na świecie - był oficjalnym sponsorem FIFA World Cup Korea/Japan w 2002 roku oraz FIFA World Cup Germany w 2006 roku. Firma przedłużyła z FIFA strategiczne porozumienie sponsoringu na Mistrzostwa Świata w 2010 oraz 2014 roku.

Poprzez międzynarodowy sponsoring piłki nożnej Hyundai wniósł do gry nie tylko nowy styl zabawy i emocji, ale również wzmocnił wizerunek i osiągnął znaczący wzrost świadomości marki.

Źródło: Hyundai

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej