Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

Fiat powraca na rynek północnoamerykański, przedstawiając nową wersję miejskiego modelu 500. Samochód kosztuje od 15 500 dolarów.

Okazją do prezentacji nowej 500-ki jest Międzynarodowy Salon Samochodowy w Los Angeles, odbywający się w dniach 17-28 listopada.

''Fiat 500 zawsze był właściwym samochodem we właściwym czasie'' - stwierdziła Laura Soave, menedżer marki Fiat na Stany Zjednoczone. ''Fiat 500 zostaje wprowadzony na rynek jako prawdziwie ekskluzywny samochód należący do segmentu, który cieszy się coraz większą popularnością w Ameryce Północnej. Oferuje również prestiżowy włoski design, funkcjonalność i osiągi, a to wszystko umiejętnie dostosowane do potrzeb naszego rynku''.

Tak więc Fiat 500 odpowiada na potrzeby nowych pokoleń amerykanów, którzy pragną posiadać niezwykły samochód charakteryzujący się poszanowaniem środowiska naturalnego, zaawansowaną technologią oraz możliwością dostosowania samochodu do upodobań i potrzeb właściciela.

Model produkowany jest w Meksyku i dostępny na rynku już od 15 500 dolarów. Fiat 500 to nietuzinkowy czteromiejscowy samochód z segmentu A, który zapewnia niezrównane odczucia podczas jazdy, a to wszystko dzięki wymiarom idealnie dostosowanym do warunków miejskich, wyraźnie odczuwalnej dynamice jazdy, nowemu silnikowi MultiAir 1.4, innowacyjnemu systemowi komunikacji Blue&Me oraz siedmiu, seryjnie montowanym poduszkom powietrznym (dwie przednie, dwie kurtyny boczne, dwie poduszki boczne i jedna chroniąca kolana).

Ponadto samochód wyposażony jest w inteligentne zagłówki reagujące i aktywujące się w momencie zderzenia. Całość wyposażenia charakteryzuje się wysoką jakością, dostosowaną do wymagań amerykańskiego rynku, czemu wyraz daje między innymi automatyczna, sześciobiegowa skrzynia biegów.

W Stanach Zjednoczonych gama Fiata 500 składa się z trzech wersji (Pop, Sport i Lounge), z silnikiem 1.4 MultiAir o mocy 101 KM. Można wybierać spośród 14 kolorów karoserii (kolory typu metalik, pastelowe z perłowymi, trójwarstwowymi wykończeniami), 14 kombinacji kolorów i materiałów siedzeń, dwóch aranżacji wnętrza (czarny i kość słoniowa) oraz całej gamy akcesoriów, stworzonych przez Mopar, służących do personalizacji samochodu, takich jak kalkomanie, stylowe dodatki zewnętrzne i wewnętrzne oraz znaki towarowe marki Fiat, dostępne u lokalnych dealerów Fiata.

Na szczególną uwagę zasługuje również system Blue&Me Tom-Tom: wielofunkcyjna, przenośna nawigacja z innowacyjną technologią integracji z samochodem, o oryginalnym stylu, stworzonym z myślą o tym modelu. Ponadto właściciel Fiata 500 może zaopatrzyć się w oprogramowanie eco:Drive - darmową aplikację, która, za pomocą interfejsu Blue&Me, zbiera dane podczas jazdy i analizuje je, aby dostarczyć kierowcy praktycznych, zindywidualizowanych porad, dotyczących redukcji kosztów użytkowania oraz zmniejszenia negatywnego wpływu na środowisko naturalne. To jednak nie wszystko - model jest seryjnie objęty czteroletnią gwarancją do 50 000 mil i czteroletnią, nieograniczoną pomocą drogową, nie wspominając już o trzyletnim programie naprawczym do 36 000 mil, uwzględniającym zwrot wydatków za zużyte elementy oraz za postój samochodu.

Amerykańscy klienci mogą skonfigurować odpowiadający ich oczekiwaniom egzemplarz Fiata 500, korzystając ze strony internetowej producent.

Źródło: Fiat

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej