Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

Drugi co do popularności model w stajni Fiata - punto - doczekał się zindywidualizowanej, wersji specjalnej. Pojawienie się tej wersji Punto oznacza, że klienci będą mieli do wyboru aż trzy jego odmiany: Classic, Grande Punto i najbardziej ekskluzywną - Evo.

O Evo najkrócej można napisać tak: restyling na zewnątrz, Fiat Bravo we wnętrzu.
Od zewnątrz samochód otrzymał zupełnie nowy, przedni zderzak z inną atrapą chłodnicy, kierunkowskazami po bokach i zmodyfikowanymi halogenami. Z tyłu także pojawił się przemodelowany zderzak oraz odświeżone lampy. Poza tym całkiem nowe logo, które zdobi klapę bagażnika.
Najważniejsze jednak zmiany to te, którym poddano auto we wnętrzu i w jego wyposażeniu.
Rozwiązanie deski rozdzielczej prawie w całości zostało przejęte z wyższego modelu Fiata - Bravo.
Deskę rozdzielczą ukształtowano na konsoli i otworach wentylacyjnych, wyróżniają laminowane materiały, z których została wykonana i które różnią się między sobą kolorem i strukturą w zależności od wersji wykończenia. Górna część deski rozdzielczej również została dopracowana dzięki wytłaczanej powierzchni, która jest przyjemniejsza dla oczu i w dotyku, oraz na której nie powstają odbicia, rażące pasażerów w oczy. Główną konsolę podzielono na dwie części, czarna błyszcząca powierzchnia z wyświetlaczem LCD po środku to radioodtwarzacz. Przyciski sterujące klimatyzacją umieszczone są pod spodem, w osobnym panelu, zaś w górnym przedziale znajdują się otwory wentylacyjne oraz schowek, który, w niektórych wersjach wykończenia, posiada klapkę, które można wykorzystać jako podstawkę do zainstalowania Blue&Me-TomTom. Na panelu ze wskaźnikami, prędkościomierz i obrotomierz mają większe tarcze z nowo zaprojektowanymi oznaczeniami i osłoną przeciwsłoneczną.

Wszystkie siedzenia w różnych wersjach wykończenia wykonane są z nowoczesnych materiałów, które zostały ulepszone nie tylko pod względem estetycznym, ale również ergonomicznym. Ponadto, w porównaniu z poprzednim modelem, jest tutaj więcej schowków, a port USB systemu Blue&Me został przeniesiony na główną konsolę.

Punto Evo może posiadać: 7 poduszek powietrznych (w tym kolanową), system pomagający ruszać na wzniesieniach - Hill Holder, inteligentne światła przeciwmgielne doświetlające zakręty, a także przenośny zestaw "Blue&Me TomTom", obsługujący nawigację, telefon i funkcje informacyjne.

W Europie Zachodniej ta wersja Punto ma być droższa od Grande - 1000 Euro, u nas kosztować będzie w granicach 2 - 2,5 tysiąca drożej od Grande Punto.





Źródło: http://www.moto.bstok.pl/?news=2087

Tomasz Kutkiewicz

 

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej