Osiem lat po premierze Logana - modelu, który był symbolem powrotu Dacii na rynek - marka przypomina o sobie przy okazji Paris International Motor Show trzema propozycjami: Logan, Sandero i Sandero Stepway
Te nowe modele zachowały cechy stanowiące o sukcesie Dacii: wyjątkowy stosunek ceny do przestronności, wysoką niezawodność oraz czytelną ofertę, zyskując przy tym nowy, atrakcyjny design, nowe osiągi i silniki. Silna sukcesem swej poprzedniczki, Nowa Dacia Sandero Stepway, wchodzi do salonów z dwoma wariantami wyposażenia, które zaspokoją oczekiwania szerszej grupy klientów. Odświeżając swoje dwa flagowe modele, Dacia wzmacnia swoją pozycję na rynku, nieustannie dopasowując się do oczekiwań swoich klientów, wywodzących się z rynku samochodów używanych.
Dacia jest marką, która doświadczyła najszybszego wzrostu w ciągu kilku ostatnich dziesięcioleci - od 2004 roku sprzedała ponad 2 miliony pojazdów.
Z gamą 7 pojazdów Dacia jest również, co oczywiste, marką najmłodszą w Europie.
Zamówienia na nowe modele Dacii Sandero Stepway i Sandero przyjmowane są już teraz. Nowa Dacia Logan znajdzie się w sprzedaży pod koniec roku. Trzy nowe modele pojawią się sukcesywnie w krajach Europy i basenu Morza Śródziemnego - obszaru aktywności marki Dacia.
Źródło: Dacia