Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

Citroen wprowadzi do sprzedaży nowy model - Nemo, który wzbogaci gamę lekkich samochodów dostawczych. Nemo to uzupełnienie rodziny trzech modeli marki: Berlingo, Jumpy i Jumper. Nemo jest doskonałym samochodem dostawczym do swobodnego przemieszczania się po ulicach miast. Dzięki małym rozmiarom, optymalnej przestrzeni wnętrza, pomysłowym rozwiązaniom i oszczędnej eksploatacji nowy model w ujmującym stylu spełnia wymagania klientów kompaktowych furgonetek.

Kompaktowy, a jednocześnie przestronny Nemo wyróżnia się:
- zwartą budową zewnętrzną o długości 3,86 m i zwrotnością, które zapewniają mu swobodę poruszania się w mieście równą małemu samochodowi osobowemu;
- pomysłową koncepcją, dzięki której pomimo niedużych rozmiarów zewnętrznych oferuje bardzo dobre parametry użytkowe (objętość użytkowa wynosząca 2,5 m3 i ładowność 610 kg) oraz praktyczne rozwiązania w postaci asymetrycznych skrzydłowych drzwi tylnych oraz pojedynczych lub podwójnych przesuwnych drzwi bocznych o dużych rozmiarach;
- adaptowalnym siedzeniem dla pasażera Extenso o licznych konfiguracjach. Umiarkowana cena oraz oszczędna eksploatacja w połączeniu z ekologicznymi silnikami o niskim zużyciu paliwa (119 g CO2/km w wersji z silnikiem wysokoprężnym) sprawiają, że Nemo zajmuje wiodącą pozycję w swoim segmencie.
Dzięki swym wymiarom zewnętrznym (długość 3,86 m, szerokość 1,72 m, wysokość 1,72 m lub 1,78 m z relingami dachowymi oferowanymi jako wyposażenie opcjonalne) Nemo przemieszcza się wszędzie z łatwością, szczególnie, że jego średnica okręgu zawracania wynosi jedynie 10,6 m między ścianami.
Dostosowanym do warunków miejskich rozmiarom zewnętrznym towarzyszy duża przestrzeń wewnętrzna. Przy długości przestrzeni ładunkowej na poziomie podłogi wynoszącej 1,52 m, szerokości między nadkolami 1,05 m i maksymalnej wysokości 1,18 m, Nemo oferuje pojemność przestrzeni ładunkowej wynoszącą 2,5 m3 za przednimi siedzeniami. Niezależnie od wersji ładowność samochodu wynosi 610 kg.
Dolny próg ładunkowy, który stanowi istotne kryterium przy przewozie ciężkich przedmiotów, znajduje się na wysokości 53 cm od ziemi.
Aby dodatkowo zwiększyć przystosowanie samochodu do warunków miejskich, a jednocześnie rozszerzyć zakres możliwych zastosowań samochodu, Nemo proponuje „pakiet terenowy”, który obejmuje podwyższone zawieszenie, koła 15-calowe, osłonę pod silnikiem i wzmocnienia boczne (szersze listwy boczne, zabezpieczenia dolnego pasa karoserii, osłonę przedniego zderzaka, fartuchy przeciwbłotne). W tej wersji Nemo może pokonywać trasy w trudniejszym terenie, zarówno w mieście, jak i poza miastem.
Nemo stanowi propozycję samochodu o kompaktowych wymiarach, otwierającego gamę samochodów dostawczych Citroena. Ten czwarty model uzupełnia już istniejącą ofertę, obejmującą modele Berlingo, Jumpy i Jumper.

Źródło: Citroen

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej