Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

Chevrolet Captiva w wersji Base kosztuje od 80 990 złotych. Wersja High jest natomiast zdecydowanie najlepiej wyposażonym modelem Captivy od momentu wejścia tego samochodu na rynek.

Duże, luksusowe SUVy są przestronne, okazałe, stylowe… i kojarzą się przeważnie z wysoką ceną. Bywają zwykle zarezerwowane dla ludzi zamożnych, którzy mogą pozwolić sobie na zakup modeli prestiżowych.
Tak było do tej pory, jednak Chevrolet przedstawił niezwykle kuszącą alternatywę w tym segmencie samochodów: model Captiva obecnie dostępny jest w wersji Base już od 80 990 złotych. Dla tych, którzy cenią sobie przede wszystkim bardzo bogate wyposażenie najbardziej atrakcyjną propozycją jest Captiva w wersji High.

Captiva High łączy w sobie wspaniały wygląd, świetne wyposażenie, stuletnią tradycję Chevroleta (firmy, która stworzyła samochody SUV) oraz cenę, której daleko do ceny Premium - 107 990 złotych w przypadku wersji z manualną skrzynią biegów i 114 490 złotych za wersję ze skrzynią automatyczną, co czyni Captivę najtańszą w segmencie, biorąc pod uwagę tych rozmiarów 7-osobowy samochód z napędem 4x4.

Skórzane wykończenia, automatyczna klimatyzacja, tempomat, elektrycznie sterowany fotel kierowcy, automatyczne światła i wycieraczki, śmiałe 18-calowe koła ze stopów aluminium, wyjątkowe zespoły lamp tylnych, przyciemnione szyby, system elektronicznej kontroli stabilności ESC oraz elektrycznie sterowane lusterka boczne to jedynie niektóre pozycje wyposażenia dla wersji standardowej. Wersja High jest zdecydowanie najlepiej wyposażonym modelem Chevroleta Captiva od momentu wejścia tego samochodu na rynek.

W Captivie High oferowane są również dwie nowe innowacje - kamera cofania i fabryczna nawigacja satelitarna z 7-calowym ekranem dotykowym.

Kamera cofania i dźwiękowe czujniki parkowania pomagają kierowcy w czasie przeciskania się w najwęższe przejazdy oraz zapewniają większy zakres widoczności dookoła samochodu podczas parkowania.

System nawigacji satelitarnej zawiera ''Użyteczne miejsca'' i funkcję wyszukiwania według kodu pocztowego oraz możliwość podłączenia nośników USB z plikami muzycznymi i video. System ten jest standardowym wyposażeniem obu wersji High - ze skrzynią automatyczną i manualną.

Obie wersje są napędzane 2-litrowym silnikiem 150 KM, a zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi 7,4 l dla wersji z manualną skrzynią biegów i 8,6 l dla wersji ze skrzynią automatyczną. Emisja spalin wynosi dla obu wersji odpowiednio 197 g/km CO2 oraz 225 g/km CO2.

Dostępna już w sprzedaży Captiva High jest modelem flagowym w rodzinie samochodów Chevroleta.
Możliwość montażu tzw. ''kratki'' w Captivie dodatkowo zwiększa atrakcyjność tego modelu dla firm poszukujących wielofunkcyjnych, wysokiej jakości samochodów z dobrym wyposażeniem.

Źródło: Chevrolet

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej