Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

 Nowa generacja Q7 stała się bardziej elegancka, efektywniejsza i emitująca mniej szkodliwych substancji: Q7 3.0 TDI quattro zużywa tylko 9,1 litra paliwa na 100 kilometrów. Q7 pojawi się także w nowej wersji jako TDI clean diesel, z najczystszą technologią wysokoprężną na świecie i jeszcze niższym spalaniem - zaledwie 8,9 litra/100 km.

Z przodu duża osłona chłodnicy Singleframe otrzymała nowe kontury, pionowe chromowane listwy kontrastują z czarnym, błyszczącym lakierem. Zmodyfikowane zostały także zderzaki: w dolnej części są pokryte czarnym lub popielatym kontrastowym lakierem, w zależności od koloru nadwozia. Osłona podwozia ma teraz w środkowej części zderzaka wyraźnie zaznaczone żebra.
Obok montowanych seryjnie reflektorów halogenowych Audi oferuje także wariant reflektorów ksenonowych ''plus'' i nową wersję adaptive-light, która łączy w sobie światła mijania i drogowe oraz specjalne światła do jazdy na autostradzie, a także układ doświetlania zakrętów i pobocza. W wersji z reflektorami ksenonowymi diody świateł do jazdy dziennej tworzą kształt litery ''U''. Także kierunkowskazy - umieszczone jako proste linie przy górnej krawędzi wlotów powietrza - wykonane są z diod LED.
Widok z boku z przypominającą coupé linią dachu, płaskim pasem okien i pełnymi napięcia zaokrąglonymi płaszczyznami podkreśla dynamikę sylwetki Q7. Zmienione listwy w drzwiach stanowią interesujące akcenty. Koła ze stopu metali lekkich mają format 7,5 J x 18, a opony rozmiar 235/60. W wersjach z silnikiem V6 obręcze posiadają siedem, w wariantach V8 - sześć ramion.
Dolna część tylnego zderzaka także pokryta jest lakierem w kontrastowym kolorze. Pokrywa bagażnika, która częściowo zachodzi na tylne słupki dachowe tworząc kontur w kształcie litery ''S'', w obrębie tablicy rejestracyjnej ma nową, wyjątkowo plastyczną formę. Aby obniżyć ciężar Q7, wykonano ją z aluminium, podobnie jak pokrywę komory silnika i błotniki. Seryjne diodowe światła tylne są bardzo rozpoznawalne.

 

Źródło: Audi

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej