Śledź nas na:     

Marka:
Wróć
Cena: 127.200 PLN - 198.900 PLN

Warszawa, późny wieczór i Studio Tęcza. Miejsce o chłodnym ale mającym coś w sobie stylu, który tego wieczoru idealnie współgrał z nowym modelem Volvo – XC40. Chociaż od światowej premiery w Mediolanie minęło niespełna kilkanaście dni, to w Polsce już mogliśmy cieszyć oko wyglądem nowego modelu szwedzkiej marki.

Chociaż w Internecie już od dłuższego czasu krążyły zdjęcia najmniejszego z modeli XC, to i tak nie oddawały w pełni kształtów 40-ki. Nowe Volvo ma trafić przede wszystkim do młodych ludzi, którzy większość czasu spędzają w zgiełku wielkiego miasta. Lecz nie tylko z zewnątrz ma przyciągać młodszą klientelę.

We wnętrzu wszystko wygląda bardzo podobnie jak w większych XC60 czy XC90. Jednak małe niuanse powodują, że wydaje się kompletnie inne. Zamontowano nową, bardziej kanciastą (jeśli można tak powiedzieć) kierownicę, mniejszy wyświetlacz centralny, a także odmieniony lewarek automatycznej skrzyni. O odpowiedni nastrój we wnętrzu zadba oświetlenie ambiente.

Dealerzy przyjmują już zamówienia na modele XC40, chociaż produkcja ruszy w listopadzie, a pierwsze egzemplarze pojawią się dopiero w styczniu 2018 roku. Cennik otwiera wersja z silnikiem T3, napędem na przód oraz manualną skrzynią biegów wyceniona na 127 200 zł. Po drugiej stronie barykady stoi wersja T5 AWD z 8-stopniowym automatem w wersji wyposażenia R-Design, której koszt to 198 900 zł. Do nowego XC40 możemy także wybrać silnik diesla. Tutaj dostępne będą D3 i D4 z napędem FWD oraz AWD, a także z manualną lub automatyczną skrzynią. W kwestii wyposażenia otrzymujemy wersja podstawową, Momentum, Inscription i R-Design, których przedział cenowy mieści się pomiędzy 143 200 zł, a 194 450 zł.

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy


Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

 

Pod koniec lutego polski oddział japońskiej marki Mitsubishi obchodził 20-lecie istnienia w naszym kraju. Z tej okazji przedstawiono dwoje nowych ambasadorów swojej marki. Pierwszym została Anna Cieślak, która zasiadła za kierownicą modelu ASX. Brzydszą płeć reprezentuje natomiast Maciej Stuhr, który użytkować będzie najnowszy model Outlandera w odmianie PHEV. I właśnie najnowsza, trzecia generacja tego modelu gościła w styczniu w naszej redakcji. Co prawda w zwykłej odmianie benzynowej, ale moim zdaniem równie interesującej, co hybryda. Zapraszam do lektury.

 

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej

Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej