Śledź nas na:     

Marka:
Cena: 46.090 - 103.000 PLN

  Skoda Fabia Kombi III generacji w limitowanej wersji Drive. Nadwozie chociaż już dobrze znane, łączy w sobie atrakcyjny wygląd, przestronne wnętrze i dość oszczędny silnik. Znacznych rozmiarów bagażnik sprawia, że Skoda jest łakomym kąskiem dla rodzin dzietnych. Ciekawi naszej opinii? Zapraszamy do testu oraz videotestu.

  Mówiąc o rodzinie myślimy o żonie, dzieciach, domu i ewentualnie psie. Często bywa tak, że zapominamy o istotnej w obecnych czasach kwestii czyli aucie, które ma służyć nie tylko nam ale i całej rodzinie. Pal licho jazdę na krótkich dystansach do sklepu, szkoły, przedszkola czy naszej podróży do pracy. W grę wchodzą dłuższe wycieczki i wysoki komfort. Kwestia zasadnicza to budżet jakim dysponujemy żeby stać się właścicielem auta, które wszystkie wymienione „czynniki” będzie w stanie nam zapewnić. Jeśli mamy na zbyciu kasę w przedziale 100 – 200 tys. zł to opcji jest wiele, a jedną z nich jest Skoda Superb Combi.  

  Już słyszę i widzę ten cały hejt i teksty takie, jak „jeden litr to ma karton mleka”, czy „trzy cylindry są dobre do kosiarki a nie auta”. Kilka tygodni temu w naszych rękach znalazła się Škoda Octavia. Jednak nie była to kolejna odmiana z wysokoprężnym silnikiem, a z całkowicie nowym w ofercie Škody, małolitrażowym silnikiem benzynowym o pojemności właśnie tylko jednego litra!  

  Najmniejsza z propozycji czeskiego producenta aut ponownie trafiła w nasze ręce. Škoda Citigo, dziś w odmianie Monte Carlo, które wyglądem wyróżnia się spośród innych aut tej marki.  

  W ubiegłym roku marka Škoda zaprezentowała całkowicie odnowiony flagowy model, jakim jest Superb. Początkowo do salonów trafiła limuzyna, a kilka miesięcy później dołączyła odmiana kombi. Postanowiliśmy w naszym artykule zestawić obie wersje nadwoziowe, ale z różnymi poziomami wyposażenia oraz jednostkami napędowymi. Po jednej stronie stanął więc Superb-limuzyna, z benzynowym 1,4 TSI 150 KM, zaś po drugiej odmiana kombi z wysokoprężnym silnikiem 2,0 TDI 190 KM i napędem na obie osie.  

  Škoda systematycznie kilkanaście lat temu do swojej oferty wprowadziła, na początku limitową serię, Fabii II sygnowaną logiem Monte Carlo. Było to z Z okazji 110. rocznicy obecności czeskiej Škody w sportach samochodowych, marka ta wprowadziła do swojej oferty Fabię II w limitowanej serii Monte Carlo. Zainteresowanie tak przygotowanym modelem było jednak na tyle duże, że czeski producent poszedł za ciosem i systematycznie rozszerza ofertę modeli odwołujących się do najbardziej znanego rajdu świata. Obecnie wybierać możemy spośród Citigo, Yeti, Fabii III i Rapida Spaceback. Temu ostatniemu modelowi mieliśmy okazję się dokładniej przyjrzeć. Oto garść naszych wrażeń.  

  Bohaterem dzisiejszego artykułu jest Skoda Octavia. Pomyślicie pewnie - znowu! Ale nie warto się zniechęcać, bo tym razem w nasze ręce trafiła wyposażona niczym „prezesowska” limuzyna klasy Premium odmiana Laurin&Klement. A więc zapraszam do lektury!  

  W dzisiejszym artykule chciałbym przedstawić dwie limitowane edycje tego samego modelu –  Skody Citigo. Już wielokrotnie gościła ona w naszej redakcji, w różnych konfiguracjach. Pretekstem do kolejnej wizyty stało się wzbogacenie oferty o dwie specjalne odmiany: Monte Carlo i Sound. Czym się charakteryzują? Na te pytanie postaram się odpowiedzieć w moim teście.  

Najczęściej odwiedzane filmy

Najczęściej odwiedzane testy


 

Pod koniec lutego polski oddział japońskiej marki Mitsubishi obchodził 20-lecie istnienia w naszym kraju. Z tej okazji przedstawiono dwoje nowych ambasadorów swojej marki. Pierwszym została Anna Cieślak, która zasiadła za kierownicą modelu ASX. Brzydszą płeć reprezentuje natomiast Maciej Stuhr, który użytkować będzie najnowszy model Outlandera w odmianie PHEV. I właśnie najnowsza, trzecia generacja tego modelu gościła w styczniu w naszej redakcji. Co prawda w zwykłej odmianie benzynowej, ale moim zdaniem równie interesującej, co hybryda. Zapraszam do lektury.

 

Czytaj więcej


Samochody ekologiczne stają się coraz częstszym widokiem na naszych drogach. Jedną z przedstawicielek tego segmentu jest niepozorna z wyglądu Honda Civic Hybrid, która dysponuje pod maską niewielkim silnikiem benzynowym wspomaganym przez jednostkę elektryczną. Dzięki temu, zużycie paliwa jest mniejsze, a przede wszystkim emisja dwutlenku węgla do atmosfery wynosi zaledwie 109 g/km.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej

Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej