Śledź nas na:     

Marka:
Cena: 251.900 PLN - 366.970 PLN

Myśląc logicznie jeżeli masz ponad 200, a może nawet i 300 tysięcy do dyspozycji i nie masz mieszkania to swoje pierwsze kroki skierujesz do jakiegoś dewelopera. Ewentualnie pokusisz się o swoje M2 z rynku wtórnego. A co jeśli już masz swój cichy kącik i nagle możesz zaszaleć za tą kasę? Rynek motoryzacyjny ma swoich szponach kilka ciekawych propozycji, które kosztują więcej niż 200 tys. zł i z całą pewnością, któryś z producentów przytuli taką kasę.

  Segment premium aut klasy średniej został zdominowany przez niemieckie koncerny. BMW ma swoją serie 3, która w sumie nie bez powodu uwodzi, jednak przede wszystkim kobiety. Audi jest dumna ze swojej A4-ki. Ten samochód wybierają przeważnie „twardzi” panowie. Mercedes Klasy C to znowu oznaka przepychu? W sumie sam nie wiem czego. Volvo natomiast to wybór z rozsądku patrząc pod kątem bezpieczeństwa i komfortu. Niestety często pomijana była, może nieświadomie, marka Lexus czy Infiniti, a jest to na tyle silna konkurencja, że w obecnym czasie nie można o niej zapominać.  

  Marka Lexus opisuje siebie jako przywódcę w technologii hybrydowej: „Lexus jest największym producentem pojazdów hybrydowych premium - globalnie – oraz w Europie”. Jak zostało podane 2/3 sprzedawanych aut w Europie stanowią hybrydy. Sam model GS-450h można opisać słowami: luksusowa, sportowa, elegancka hybryda w sedanie. Jego historia zaczęła się dopiero w 2013 roku i z pewnością można stwierdzić, że auto odniosło duży sukces na bardzo wymagającym rynku aut luksusowych.  

  Ekologia, downsizing, cztery albo trzy, a nawet dwa cylindry i moc wyżyłowanego silnika uzyskana z pomocą turbiny. Współczesność odciska na nas piętno beznadziejności powodując, że zapominamy powoli jakie potwory jeździły po ulicach kilka(naście) lat temu. Jak brzmi V6, V8 czy nawet V12. To naprawdę rzadkość na drogach, a do niej z pewnością możemy zaliczyć wspaniały produkt japońskich instruktorów – Lexusa GS F z fenomenalnym lecz wiecznie głodnym 5.0 litrowym silnikiem z oznaczeniem V8.  

  Czy będąc szczęśliwym mężem i ojcem umiarkowanie okazałej gromadki dzieci musimy rezygnować z sportowych doznań podczas jazdy samochodem? Okazuje się, że nie! Na pewno zaraz posypią się słowa „jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego”. Otóż nie zawsze to zdanie ma racje bytu. Jest kilka modeli dostępnych w salonach, które potrafią połączyć trzy w jednym: wystarczający komfort podróżowania, przestronność wnętrza i bagażnika oraz nieziemskie osiągi pochodzące z bulgocącej widlastej ósemki. Nie wierzycie nadal? Oto przed Państwem auto spełniające wszystkie wyżej wymienione wymagania: Lexus GS F.  

  Bohaterem dzisiejszego artykułu jest następca świetnie jeżdżącego Lexusa IS F. Podobnie jak u poprzednika, piekielnie szybkiego sedana IS F, w modelu RC F producent dostarczył wiele emocji za pomocą 5-litrowego silnika zbudowanego w układzie V8 o mocy aż 477 KM. Jak to wszystko się sprawdza, postaram się Państwu opowiedzieć w moim artykule.  

  Lexus CT200h jest kolejnym w historii Lexusem, w którym zrezygnowano z napędu na tylną oś i zastosowano przeniesienie momentu obrotowego na przednie koła. Kolejną nowością jest fakt przynależności tego auta do klasy kompakt, co niektórych mocno zaskoczyło! Zapraszam do artykułu.  

  Najnowszy IS jest coraz częściej spotykanym sedanem Premium na naszych drogach. W sumie nie ma co się dziwić - jego wygląd jest więcej, niż ciekawy. Pokaźnych rozmiarów atrapa silnika, która otoczona jest niewielkimi, bi-ksenonowymi reflektorami, pod którymi usytuowano diodowy pas świateł do jazdy dziennej w kształcie strzały. Natomiast z tyłu znajdziemy ciekawie zaprojektowane lampy, zwężające się ku klapie bagażnika oraz dwie owalne końcówki układu wydechowego. To wszystko powoduje, że obok tego auta na pewno nie przejdziesz obojętnie. Zapraszam do artykułu o IS-ie z ostatnim z niewielu prawdziwych silników benzynowych w układzie V6.  

Najczęściej odwiedzane filmy

Najczęściej odwiedzane testy


 

Pod koniec lutego polski oddział japońskiej marki Mitsubishi obchodził 20-lecie istnienia w naszym kraju. Z tej okazji przedstawiono dwoje nowych ambasadorów swojej marki. Pierwszym została Anna Cieślak, która zasiadła za kierownicą modelu ASX. Brzydszą płeć reprezentuje natomiast Maciej Stuhr, który użytkować będzie najnowszy model Outlandera w odmianie PHEV. I właśnie najnowsza, trzecia generacja tego modelu gościła w styczniu w naszej redakcji. Co prawda w zwykłej odmianie benzynowej, ale moim zdaniem równie interesującej, co hybryda. Zapraszam do lektury.

 

Czytaj więcej


Samochody ekologiczne stają się coraz częstszym widokiem na naszych drogach. Jedną z przedstawicielek tego segmentu jest niepozorna z wyglądu Honda Civic Hybrid, która dysponuje pod maską niewielkim silnikiem benzynowym wspomaganym przez jednostkę elektryczną. Dzięki temu, zużycie paliwa jest mniejsze, a przede wszystkim emisja dwutlenku węgla do atmosfery wynosi zaledwie 109 g/km.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej

Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej